【和訳】Galen Crew - Eternal

















 ストリングスがとても美しいポップソングです。UK のアーティストですが、YouTube のコメントを見る限り中国や韓国のリスナーから高い評価を受けています。


Like a storybook
架空の話のように

You and I playing our part in it all
君と僕は自分の役を演じるんだ

Like a fairy tale
おとぎ話のように

You and I making our mark together
君と僕は自分たちの印を作るんだ

And we don't have to hide it
隠れる必要はないよ

Cause we know what we have
だって何を持っているか知っているから

Yeah we'll shine bright like the stars
僕たちは星のように輝くんだ


Our love is eternal
僕たちの愛は永遠さ

Won't come to an end
終わりはやってこない

We'll jump all the hurdles
どんな障害も乗り越える

We'll watch all the kingdoms rise and kingdoms fall
僕たちはあらゆる王国の栄枯盛衰を見ることになるよ

But I know
でも分かっている

Our love is eternal[×2]
僕たちの愛は永遠さ


Can't hold us down
僕たちを押さえつけることなんでできない

You can try but you can't hold us down
君いくらやっても無駄だよ

And we won't fade out
僕たちが消えることはない

When we're gone, they will still read about us
僕たちがいなくなっても 後世の人たちが僕たちの物語を読むんだ

We'll let the whole world see it
世界中に見せつけるのさ

We'll let them testify
証明するよ

Yeah we'll shine bright like the stars
僕たちは星のように輝くんだ


Our love is eternal
僕たちの愛は永遠さ

Won't come to an end
終わりはやってこない

We'll jump all the hurdles
どんな障害も乗り越える

We'll watch all the kingdoms rise and kingdoms fall
僕たちはあらゆる王国の栄枯盛衰を見ることになるよ

But I know
でも分かっている

Our love is eternal[×2]
僕たちの愛は永遠さ


Forever
永遠だ

Our love will
僕たちの愛は

Will never end
終わらない

No, never
終わらないよ

Forever
永遠だ

Our love will
僕たちの愛は

Will never end
終わらない


Our love is eternal
僕たちの愛は永遠さ

Won't come to an end
終わりはやってこない

We'll jump all the hurdles
どんな障害も乗り越える

We'll watch all the kingdoms rise and kingdoms fall
僕たちはあらゆる王国の栄枯盛衰を見ることになるよ

But I know
でも分かっている

Our love is eternal[×2]
僕たちの愛は永遠さ