【和訳】Foster The People - Worst Nites










 「Worst Nites」は Foster The People による2018年の初のシングルです。2017年のスタジオアルバム「Sacred Hearts Club」に次ぐリリースとなります。


[Chorus]
All my worst nights are the best times
俺の最悪な夜は 最高の時間さ

West Coast stealin' all my shut-eye
西海岸は俺の眠気を奪っていった

All my worst nights are the good kind
俺の最悪な夜は とても心地がいいんだ

High life filtered through the lo-fi
ローファイな音楽が染み渡る 贅沢な生活


[Verse 1]
Startin’ it up after dark
夜が明けたら始めよう

Chasin' thoughts, cruisin' through Echo Park
思考を追いかけて エコーパークを歩き回る
(LAにある地区と公園の名前)

Joined the vultures eatin’ paradise
ハゲタカの群れに加わって 楽園を食い荒らすのさ

Gettin' tilted, yeah, we'll pay the price (But ain't it nice?)
イライラしていた ああ でもツケは払うよ でもイケてるだろ?


[Pre-Chorus]
Never say, "Goodbye",
「さよなら」なんて言わない

We say, "Hello"
「やあ」って言うのさ

Faded in the sunshine and the snow
陽の光と雪の中に消えていった


[Chorus]
All my worst nights are the best times
俺の最悪な夜は 最高の時間さ

West Coast stealin' all my shut-eye
西海岸は俺の眠気を奪っていった

All my worst nights are the good kind
俺の最悪な夜は とても心地がいいんだ

High life filtered through the lo-fi
ローファイな音楽が染み渡る 贅沢な生活


[Verse 2]
Skippin' lines and brushin' past the suits
列に横入りして  スーツを着た奴らとすれ違う

Duckin' pictures and droppin’ some truths
写真を水につけて 真実を落としていく

Now I’m gettin' lost up in the Hills
俺は今 丘の上で迷っている

But cruise the ’Gram and now I'm catchin' feels
でもインスタグラムを見て 俺はいい気分になった

Is this for real?
これは現実なのか?


[Pre-Chorus]
Never say, "Goodbye",
「さよなら」なんて言わない

We say, "Hello"
「やあ」って言うのさ

Faded in the sunshine and the snow
陽の光と雪の中に消えていった


[Chorus]
All my worst nights are the best times
俺の最悪な夜は 最高の時間さ

West Coast stealin' all my shut-eye
西海岸は俺の眠気を奪っていった

All my worst nights are the good kind
俺の最悪な夜は とても心地がいいんだ

High life filtered through the lo-fi
ローファイな音楽が染み渡る 贅沢な生活


[Bridge]
Yeah, you know
知ってるだろ

It’s only in L.A
LAだけだ

Only in L.A
LAだけ


[Chorus]
All my worst nights are the best times
俺の最悪な夜は 最高の時間さ

West Coast stealin' all my shut-eye
西海岸は俺の眠気を奪っていった

All my worst nights are the good kind
俺の最悪な夜は とても心地がいいんだ

High life filtered through the lo-fi
ローファイな音楽が染み渡る 贅沢な生活


brush past : すれ違う