【和訳】Alan Walker & Steve Aoki - Lonely Feat. Isak & Omar Noir










 「Lonely」は Alan Walker のデビューアルバム「Different World」の5番目に収録されています。Steve Aoki と共作し、女性シンガーの Isak と 男性シンガーの Omar Noir をフィーチャーしています。






[Verse 1]
She my favorite sad song
彼女は俺のお気に入りの悲しい曲

She made me cry in the dancehall, an idea
彼女はダンスホールで俺を泣かせた 

The lady moving like gun smoke
ガンスモークのように女性が動いている

Got that voodoo, I'm done for, talk to me
おまじないをかけた 終わったよ 自分に話しかける

Now my life is on the line
今の俺の人生はどっちつかずの状態

'Cause she's my stranger fi di crimes, yeah, yeah
彼女とは仲良くないから

If you ready for the ride
もし君が乗る準備ができているなら

Just know it's cold like bag of ice
それが氷嚢のように冷たいことは知っている

That's why me say
だから俺は言うんだ


[×2]
[Chorus]
Are you lonely? Are you lonely? Are you lonely?
あなたは孤独なの?

I'll stand by you, I'll stand by you
私がそばにいるわ


[Refrain]
Now my life is on the line
今の俺の人生はどっちつかずの状態

And my stranger fi di crimes, yeah, yeah
見知らぬ人による犯罪

If you ready for the ride
もし君が乗る準備ができているなら

Just know it's cold like bag of ice
それが氷嚢のように冷たいことは知っている


[Verse 2]
Never said it was easy, never know what to do
簡単だとは言われたことはない 何をすべきか分からないの

Oh, when these walls fall down, I'll stand by you
壁が倒れてくるとき 私はあなたのそばにいるよ

What you believe in, I'll give it to you
あなたの信じるモノを あなたに与えるよ

'Cause when these walls fall down, I'll stand by you
だって壁が倒れてくるとき 私はあなたのそばにいるから


[Bridge]
Oh, oh (Stand by me, Stand by me)
そばにいるよ

Oh, ah-oh (Oh, I like it)
好きなんだ


[×2]
[Chorus]
Are you lonely? Are you lonely? Are you lonely?
あなたは孤独なの?

I'll stand by you, I'll stand by you
私がそばにいるわ