【和訳】Lil Peep – Teen Romance











 「Teen Romance」では Lil Peep は元カノと素敵な出会いを果たしますが彼女は彼のことを愛していません。彼は彼女に尋ね、自身の悲しみについて話し始めます。


[Chorus]
I met her by chance
偶然彼女と会った

I said: "I really like your pants
俺は言ったんだ「俺は君のパンツが好きなんだ」

I know you got a man
君は新しい男を見つけたのは知っている

Gimme your hand" (fuck it)
俺の手を取ってくれ」クソが

Teen romance
10代のロマンス

Gimme this dance
一緒に踊ってくれ

Yeah, I took a Xan (yeah)
ああ 俺はザナックスを飲む

I hope you understand
君に理解してほしい

(She don't)
彼女は理解してくれない

Let me guide you
案内させてくれ

To a place where
その場所に

No one hurts you
誰も君を傷つけない

You are safe here with me
ここなら俺と一緒で安全さ

(With me, with me)
俺と一緒だ


[Chorus]
I met her by chance
偶然彼女と会った

I said: "I really like your pants
俺は言ったんだ「俺は君のパンツが好きなんだ」

I know you got a man
君は新しい男を見つけたのは知っている

Gimme your hand" (fuck it)
俺の手を取ってくれ」クソが

Teen romance
10代のロマンス

Gimme this dance
一緒に踊ってくれ

Yeah, I took a Xan (yeah)
ああ 俺はザナックスを飲む

I hope you understand
君に理解してほしい

(She don't)
彼女は理解してくれない

Let me guide you
案内させてくれ

To a place where
その場所に

No one hurts you
誰も君を傷つけない

You are safe here with me
ここなら俺と一緒で安全さ