【和訳】Smokeasac – Leave You Behind










 「Leave You Behind」は Lil Peep のプロデューサーとしてもお馴染みの Smokeasac のシングルです。彼は客演として参加することもありましたが、単体の曲はこれが初です。


[Chorus]
Just look me right into my eyes tonight
今夜は俺の目を見て

I can't stand to see us fight...
俺たちが戦っているのを見るのは辛いよ

Under moonlight baby girl you look so fine
月明りの下で 君は素敵に見える

When you come around you make me feel alright
君が来たら それで充分さ

And I can't leave you here, I won't leave you behind
君を置いていけない 置いていかないよ

No I can't leave you here
君を置いていけないよ

I won't leave you behind
置いていかないよ


[×2]
[Verse]
Come with me now, come with me
俺と一緒に来て

Let's get away from here. Far away
ここから遠くへ逃げよう 遠くへ

[×2]
[Bridge]
I take these drugs so I can feel okay
薬を飲んだから大丈夫さ

I remember when we had better days
覚えているよ 良かった日々を


[Chorus]
Just look me right into my eyes tonight
今夜は俺の目を見て

I can't stand to see us fight...
俺たちが戦っているのを見るのは辛いよ

Under moonlight baby girl you look so fine
月明りの下で 君は素敵に見える

When you come around you make me feel alright
君が来たら それで充分さ

And I can't leave you here, I won't leave you behind
君を置いていけない 置いていかないよ

No I can't leave you here
君を置いていけないよ

I won't leave you behind
置いていかないよ