【和訳】Feenixpawl & APEK – Quicksand









 オーストラリアのハウスデュオ Feenixpawl とカリフォルニアを拠点に活動する APEK がコラボした「Quicksand」はエネルギッシュなプログレッシブハウスです。


[Intro]
(Into your quicksand)[×3]
あなたの流砂に沈んでいく


[Verse 1]
This swirling life
この渦巻いている人生を

I've been living
私は生きてきた

Got me spinning
目が回るわ

Blowing me close to familiar eyes
馴れ馴れしい奴がやってくる

Pressure's building
プレッシャーが増えていく
 
Feel like I'm losing control
まるで正気を失ったみたい


[Pre-Chorus]
We've come together, two halves of a broken heart
私たちは一緒にやってきた 半分に割れた二つの心で

(Heart, heart)


Keep pulling me and we can't be torn apart
引っ張り続けても 私たちが引き裂かれることなんてないのに


[Chorus]
Drown me, in your quicksand
あなたの流砂の中へ 私を溺れさせて

Cover me, in every inch of you
あなたの身体で 私を覆って

I'm slowly sinking
私はゆっくりと沈んでいく

Into your quicksand[×5]
あなたの流砂の中へ


Drown me, in your quicksand
あなたの流砂の中へ 私を溺れさせて

Cover me, in every inch of you
あなたの身体で 私を覆って

I'm slowly sinking
私はゆっくりと沈んでいく

Into your quicksand
あなたの流砂の中へ


[Verse 2]
Get inside, of this moment
この瞬間に 入り込む

Time has frozen
時間が凍り付く

The key to unlock it
開けるための鍵

Hold on tight
握りしめる

Never knowing
誰も知らない

What cards are showing
カードが見せるものは

I'll never let you go
あなたを離さないよ


[Pre-Chorus]
At least we're together, two halves of a broken heart
少なくとも私たちは一緒よ 半分に割れた二つの心で

(Heart, heart)


Keep pulling me and we can't be torn apart
引っ張り続けても 私たちが引き裂かれることなんてないのに


[×3]
[Chorus]
Drown me, in your quicksand
あなたの流砂の中へ 私を溺れさせて

Cover me, in every inch of you
あなたの身体で 私を覆って

I'm slowly sinking
私はゆっくりと沈んでいく

Into your quicksand
あなたの流砂の中へ


Into your quicksand[×5]
あなたの流砂の中へ