【和訳】Juice WRLD - Betrayal (Skit)










 「Betrayal (Skit)」では「Intro」と同じように Juice WRLD の声は一切聞こえず女性の話し声しか聞こえません。彼女は恐らく Juice の元カノであり、会話をしていますが相手の声は聞こえません。






Hello? Oh my God
やあ? なんてことなの

I know this ain't you calling me again
知っているよ あなたははもう電話してこないのよね

Oof, ooh my God
ああ 最悪

Yeah, yeah, it's him
ええ 彼のよ

Hello? What in the fuck did I tell you about calling me?
やあ? 私は何かあなたに電話したっけ?

You found out 'bout who?
あなたが見つけた人は誰?

Yeah, I bet you did found out about me and who
ええ きっとあなたは私と誰が一緒にいるのを見たのね

Yeah, I fuck with him, I fuck with him for real
ええ 彼を怒らせてしまったわ

Oh, you mad now?
怒った?

Nigga, you ain't mad about shit (Girl, pour me another one)
あなたは怒っていないわ ねえ私にもう一杯注いで

Okay, whatever
大丈夫よ 何でも

I'll talk to you later, okay?
後で話すわ それでいい?

Nah, nah, I ain't even gon' talk to you later
後であなたと話すつもりはないわ

Don't, like I said, delete my number
違う 私が言ったように 電話番号は消しといて

Why in the fuck is you still calling me?
どうしてまだあなたは私に電話してくるの?

Why you pressed about me fucking on him?
どうしてあなたは私を彼に押し付けたの?