【和訳】Great Good Fine OK – Touch












「Touch」はニューヨークはブルックリンを拠点に活動しているシンガー Jon Sandler とプロデューサーの Luke Moellman からなるインディーポップデュオ Great Good Fine OK によるチルアウトなシンセポップです。


[Verse 1]
It's so hard to trust
信じられない

I'm numb to all the feeling
感情がマヒしている

My heart starts to rust
心が錆始める

But I still know it's beating
でも未だに鼓動が鳴り続けている

I still know it's beating
未だに鼓動が鳴り続けているんだ

I'm used to giving up
諦めていた

But you give me a reason
でも君が理由をくれた

I hope that I'm enough
僕自身が信じられる何かに

Something to believe in[×2]
足り得るものだったらいいな


[Pre-Chorus]
Don't know how you got me
どうやって君がそうさせたのか分からない

But you got me thinking way too much
でも君が僕を神経質にさせる

When you touch my body
君が僕の身体に触れたら

There's nobody that can touch this love
この愛に触れられるのは誰もいない


[Chorus]
I can feel your heartbeat
君の鼓動が感じる

Hold me when I can't breathe
抱きしめられると息ができない

Got me feeling lucky
運がいいよ

I'm never gonna rush
急ぐつもりはない

I know you understand me
君が僕を理解しているのは知っている

Baby when I can't sleep
僕が眠れないときは

Gotta know that nothing
何も知らなくていい

Can touch this love
この愛に触れられる


[Verse 2]
Silence in your arms
君の腕の中で沈黙する

Syncopated breathing
シンコペートする呼吸

I take time I got
時間がかかる

Just tell me you're not leaving[×2]
置いていかないと言ってくれ

Temperature is rising
温度が上がっていく

Losing track of time
何時か分からなくなる

Everything is worth it
すべてに価値はある

When your body's next to mine[×2]
君の身体が僕の隣にあるときは


[×2]
[Pre-Chorus]
Don't know how you got me
どうやって君がそうさせたのか分からない

But you got me thinking way too much
でも君が僕を神経質にさせる

When you touch my body
君が僕の身体に触れたら

There's nobody that can touch this love
この愛に触れられるのは誰もいない


[Chorus]
I can feel your heartbeat
君の鼓動が感じる

Hold me when I can't breathe
抱きしめられると息ができない

Got me feeling lucky
運がいいよ

I'm never gonna rush
急ぐつもりはない

I know you understand me
君が僕を理解しているのは知っている

Baby when I can't sleep
僕が眠れないときは

Gotta know that nothing
何も知らなくていい

Can touch this love
この愛に触れられる


[Outro]
Nothing can touch this love[×3]
誰もこの愛は触れない

Don't know how you got me
どうやって君がそうさせたのか分からない

But you got me thinking way too much
でも君が僕を神経質にさせる

(Got me thinking way too much)
君が僕を神経質にさせる

When you touch my body
君が僕の身体に触れると

There's nobody that can touch this love
この愛に触れられるのは誰もいない