【和訳】Hellberg ft. Jessarae - Wasted Summer











 ストックホルムを拠点に活動しているDJ/プロデューサーの Hellberg とロンドンを拠点に活動しているシンガーソングライターの Jessarae がコラボしたこの曲は爽やかなプログレッシブハウスです。


[Verse 1]
You get me high I knew right away
君が僕をハイにしてくれる すぐわかったよ

We'd be chasing our hearts 'till we end up falling
僕たちは落ちていくまで 自分たちの心を追いかけるんだ

Young and in love, we would run our ways
若さと愛で 僕たちは自分の道を駆け抜ける

In a wasted summer
酔っぱらった夏のこと


[Chorus]
Chemicals and euphorica
ドラッグによる多幸感

We took a moment made it last forever
僕たちはそれをずっと続くようにしたんだ

We found love laying under the stars
星の下で横たわって愛を見つけたんだ

Met in July in a wasted summer
7月の酔っぱらった夏に出会ったんだ

In a wasted summer[×2]
酔っぱらった夏のこと


[Verse 2]
We sing along to the radio
ラジオから流れてくる歌を一緒に歌う

As the sun went down on a crowded highway
混雑した高速道路に太陽が沈むにつれて

Who ever thought we would lose control
僕たちは我を忘れる

In a wasted summer
酔っぱらった夏のこと


[Chorus]
Chemicals and euphorica
ドラッグによる多幸感

We took a moment made it last forever
僕たちはそれをずっと続くようにしたんだ

We found love laying under the stars
星の下で横たわって愛を見つけたんだ

Met in July in a wasted summer
7月の酔っぱらった夏に出会ったんだ

In a wasted summer
酔っぱらった夏のこと


[Outro]
We found love laying under the stars
星の下で横たわって愛を見つけたんだ

Met in July in a wasted summer
7月の酔っぱらった夏に出会ったんだ