【和訳】Cold Hart - Dying (ft. Lil Peep)












 「Dying」は Lil Peep が所属していたクルーの GothBoiClique の盟友である Cold Hart の曲です。The Outlaws の「Green Grass and High Tides」がサンプリングされています。


[Intro]
"When it comes to drugs, pill-pushers and takers,
ドラッグや ヤクの売人に関していえば

We are a country virtually out of control.
俺たちは事実上 手を負えない国になっている

If you're feeling depressed, to get relief, take a pill.
気分が悪くなったら 落ち着くために 薬を飲むんだ

Most of us are addicts."
俺たちのほとんどは中毒になっている


[Verse 1: Lil Peep]
Life gets hard sometimes I know
人生はたまにつらくなる

So I be leaning, I be smoking my dope
だから俺は壁にもたれて ハッパを吸うんだ

I see your face everywhere that I go
俺が行く先々で 君と会う

It's the only thing that reminds me of home
そのことだけが 俺を安心させてくれる

I be with my team racing whips on the roll (skrrt)
仲間と一緒にドライブする

Rolling off a bean that I took at the show
ドラッグをキメたまま ショーに行った

Young limousine Hummer backseat rider
リムジンハマーの後部座席に座っている若い女の子

She only call my phone when she think that I'm dying
彼女は俺が死にそうだと思うと 俺に電話してくる

Baby you're the one for me that's fo' sho'
君は俺にとって特別さ もちろんさ

I just need your company so ride slow
君の友達が必要なんだ だからゆっくりと

This ain't what you want from me so cold
それは君が俺に望んだものじゃない とても冷たい

Girl you're the only one for me I know
君は俺にとって特別さ


[Chorus: Cold Hart]
You're the only one that I love
俺が愛しているのは君だけ

I can't name one person I trust
俺は信頼している奴を答えることができない

If you're on one, then I'm on one too
もし君がいるなら 俺もそこにいるよ

If you're leaving, then I'll go with you
君がいなくなるなら 俺も一緒に行くよ

You're the only one that I love
俺が愛しているのは君だけ

I can't name one person I trust
俺は信頼している奴を答えることができない

If you're on one, then I'm on one too
もし君がいるなら 俺もそこにいるよ

If you're leaving, then I'll leave with you
君がいなくなるなら 俺も君と一緒に行くよ

I'll leave with you
俺も一緒に行くよ

I'll leave with you, I'll leave with you
俺も一緒に行くよ 俺も一緒に行くよ

Cold Hart, baby, GothBoiClique
コールドハート ゴスボーイクリック


[Verse 2: Cold Hart]
Yeah she asking me, "What are we?"
ああ 彼女は尋ねた 「私たちっていったい何?」

I'm like, "What you mean?" (What you mean?)
俺は言った 「それってどういう意味?」

I'm smoking gasoline with my team
仲間と一緒にガソリンの煙を吸っている

GBC, they'll be there with me
GBC  奴らは俺と一緒にそこにいる

I know I ain't shit but you a masterpiece
分かっている 俺は最低じゃないけど 君は最高さ

Kurt Cobain jeans, you my Courtney Love
カートコバーンのジーンズ 君はコートニーラブ

Thraxxl Rose how I got the club going up
Thraxxl Rose クラブに行った

Taking bars for anxiety
不安だったから バーでザナックスをキメた

Smoking kush is my therapy
ハッパを吸うのが俺のセラピー


[Chorus: Cold Hart]
You're the only one that I love
俺が愛しているのは君だけ

I can't name one person I trust
俺は信頼している奴を答えることができない

If you're on one, then I'm on one too
もし君がいるなら 俺もそこにいるよ

If you're leaving, then I'll go with you
君がいなくなるなら 俺も一緒に行くよ

You're the only one that I love
俺が愛しているのは君だけ

I can't name one person I trust
俺は信頼している奴を答えることができない

If you want one, then I'll find myself
もし君が望むなら 俺は自分を見つめるよ

If you're leaving, then I'll leave with you
君がいなくなるなら 俺も一緒に行くよ

I'll leave with you
俺も一緒に行くよ


[Outro]
"A lot of people have seen their friends die.
多くの人々が 友達が死んでいくのを見てきた

I don't want anyone to see any of their friends die anymore."
これ以上 誰かの友人が死ぬのは見たくない