【和訳】Last Heroes x TwoWorldsApart - Eclipse (feat. AERYN)











 「Eclipse」はアメリカのデンバーを拠点に活動しているプロデューサーデュオ Last Heroes とドイツを拠点に活動しているプロデューサーデュオ TwoWorldsApart のコラボによって作られました。


Never reminded, never taking
思い出さないし 覚えておくこともない

Whatever you told me
あなたが私に言ったことは何でも

I know what I could be
自分は何ができるか知っている

Making a motion painting for an answer
答えるために モーションペインティングを作るの

Tell me, is this what you made me
教えて これはあなたが私についた

A lie, a lie, a lie, a lie
嘘なの


I'm a stone that meets the moon
私は月にぶつかった隕石

I’m the sun that will not move
あなたは動かない太陽

Who do you think you are[×2]
あなたは自分が誰だと思ってるの


And you tell me one more lie
そしてあなたは私のもう一つ嘘を言う

Every time you bring me close
あなたが私に近づくたびに

And you're thickening the ghost of you
あなたは影を濃くしていく

Bleeding ties you've undone
あなたがなかったことにした血縁

Undone, undone
なかったことにした

A lie, a lie, a lie, a lie



[×2]
I’m a stone that meets the moon
私は月にぶつかった隕石

I’m the sun that will not move
あなたは動かない太陽

Who do you think you are[×2]
あなたは自分が誰だと思ってるの