【和訳】Lil Peep – The Way I See Things














 「The Way I See Things」は Lil Peep のアルバム「LIL PEEP; PART ONE」のセカンドトラックです。この曲には Joshua の「Fights Without Fears Within」がサンプリングされています。


[Verse]
I got a feelin' that I'm not gonna be here for next year
来年はここにいない そんな気がするよ

So, let's laugh a little before I'm gone
だから俺が死ぬ前に少し笑おうか

I’ve been dreamin' of this shit for a while now
ここ最近は バカみたいな夢を見ていた

Got me high now
ハイになっていた

She don't love me, but she's singin' my songs (Oh, no)
彼女は俺を愛していないけど 俺の歌を歌っている

I don't feel much pain
痛みはそんなに感じない

Got a knife in my back, and a bullet in my brain
背中にナイフが刺さって 脳天に銃弾が撃ち込まれる

I’m clinically insane
俺は狂っていると病院で診断された

Walkin' home alone, I see faces in the rain
家に一人で帰る 雨の中で顔を見る

Where did all the time go?
いつもどこにいってしまうんだ?

Spend it gettin' high while I hide from the 5-0
警察から隠れている間に ハイになりながらやり過ごしている

Where did all the lines go?
みんなどこに行ったんだ?

Now, I'm so high, I be fuckin' with my eyes closed
俺は今とてもハイ 目を閉じながら楽しんでいる

She don't fuck with me no more, I'm on her mind though
彼女はもう俺に興味ないけど 俺のことばかり考えている

Come and fuck me in the mornin' with the blinds closed
やってきて 朝にヤる ブラインドは閉めたまま

I can show you everything I learned
俺が学んだものを君に見せてあげることだってできる

While you were away from me
君が俺から離れていた間


[Hook]
Runnin' away from me, but I'm not givin' up on you
君は俺から逃げるけど 諦めないよ

It's just the way I be
それが俺のやり方だ

It's just the way I see things
それが俺のやり方だ

Take her away from me, but I'm not givin' up on you, no
彼女を連れだしても 俺は諦めないよ

It's just the way I be
それが俺のやり方だ

It's just the way I see things
それが俺のやり方だ