【和訳】nothing,nowhere. x Travis Barker - BACK2YOU ft. blackbear









 「BACK2YOU」は nothing,nowhere. と Travis Barker のコラボEP「bloodlust」の5番目に収録されています。R&B シンガーの blackbear が参加していることは珍しく思えますが、彼が初期にリリースした「Foreplay - EP」でパンクロックに手を出しているのでさほど不思議ではありません。






[Verse 1: nothing,nowhere.]
Yeah, late night on my motorbike
ああ 深夜にバイクに乗る

100 HP, fast lane on the turnpike
100馬力で 高速道路の追い越し車線を走る

They don't know I do this shit like every damn night
奴らは知らない 俺が毎晩こんなことをしているのを

Saw you change up, turn to everything I don't like
君が変わるのを見た 俺が好きじゃないものへと向きを変える

I ain't going back and you know that
俺は戻らない 君はそれを知っている

I'm a nightmare, time to face facts
俺は悪夢 事実に直面するとき

I've been ridin' while you be cryin'
君が泣いている間 俺はバイクに乗っていた

Know I can't make it right but I'm trying
無理なのは分かっているけど なんとか頑張っている


[Chorus: nothing,nowhere.]
I try, I try, I try, but it's no use
頑張ったけど 無駄だった

And you lie, you lie, you lie, but it's not true
君は嘘をつくけど それは真実じゃない

I try, I try, I try, but it's no use
頑張ったけど 無駄だった

To forget your face but it all comes back to you
君の顔を忘れようとしても 君のもとに戻ってきてしまう

 
[Verse 2: blackbear]
It's a crisis, nevermind my pity party
それは危機だ 傷の舐め合いなんか気にしていない

I was uninvited
招待されなかった

All the words I never said are ringing out in my head
俺が一度も言ったことのない言葉が頭の中で渦巻いている

I keep runnin' back to the pain, maybe I like it, yuh
痛みをずっと回想している きっと俺はそれが好きなんだ

I can hear the sirens
サイレンが聞こえる

I can feel your energy, I can't reduce the silence
君のエネルギーを感じる 沈黙を掃うことができない

I keep running back to you in my dreams every night
毎晩 夢で君のことばかり考えている

When the memories still haunt me
思い出が俺を悩ませているとき

And the truth is still a lie
真実はまだ嘘なんだ

And I swear
誓うよ


[Chorus: nothing,nowhere.]
I try, I try, I try, but it's no use
頑張ったけど 無駄だった

And you lie, you lie, you lie, but it's not true
君は嘘をつくけど それは真実じゃない

I try, I try, I try, but it's no use
頑張ったけど 無駄だった

To forget your face but it all comes back to you
君の顔を忘れようとしても 君のもとに戻ってきてしまう

But it all comes back to you[×3]
君のもとに戻ってきてしまう

It all comes back to you
君のもとに戻ってきてしまうんだ