【和訳】PsoGnar - The Great Deception












 「The Great Deception」はアメリカはフロリダ州フォートローダーデール出身のダブステッププロデューサー/シンガーの PsoGnar によるシングルです。


Oh, oh, we are[×2]
俺たちは


Far beyond the known, no fallen angel can atone
知られていることを遥かに超えている 贖罪する堕天使はいない

A paradise you used to call your own
君が私物化していた楽園

Stolen then turned against us all and low
盗まれたあとは俺たちと敵対する

Until correction, who will I believe?
罰が下されるまで 俺は誰を信じればいい?


When all I hear is lies
俺が聞いたことがすべて嘘だったとき

They have to know I won't comply
俺が従わないことを 奴らは知らないといけない

How can we remain so blind?
どうして俺たちはそんなにも盲目でいられるんだ?


Falling faster till we fly
飛び立つまで速く落ちていく

And cease to resist from Thy
君に抵抗するのはやめるよ

Then our enemies will die
そのあと 俺たちの敵は死んだ

We are ready for the deception
騙す準備はできている


Oh, oh, we are ready for the deception
騙す準備はできている


Oh, oh, we are[×3]
俺たちは


Far beyond the known, no fallen angel can atone
知られていることを遥かに超えている 贖罪する堕天使はいない

A paradise you used to call your own
君が私物化していた楽園

Stolen then turned against us all and low
盗まれたあとは俺たちと敵対する

Until correction, who will I believe?
罰が下されるまで 俺は誰を信じればいい?


When all I hear is lies
俺が聞いたことがすべて嘘だったとき

They have to know I won't comply
俺が従わないことを 奴らは知らないといけない

How can we remain so blind?
どうして俺たちはそんなにも盲目でいられるんだ?


Falling faster till we fly
飛び立つまで速く落ちていく

And cease to resist from Thy
君に抵抗するのはやめるよ

Then our enemies will die
そのあと 俺たちの敵は死んだ

We are ready for the deception
騙す準備はできている


Oh, oh, we are ready for the deception
騙す準備はできている