【和訳】Jonas Blue, RetroVision - All Night Long











 「All Night Long」はイギリス出身のDJ/プロデューサー Jonas Blue とフランス出身のDJ/プロデューサー RetroVision  によるコラボレーショントラックです。


[Verse 1]
Keep sleepwalking
夢遊病のまま

Catch a feeling, carry on
恋をし続けるんだ

Slow down, yeah
ゆっくりと ああ

'Cause I'll be with you all night long
僕は君と一晩中一緒にいるから

Free falling
自由落下していく

Keep believing, carry on, on, on, on
信じ続けるんだ

'Cause I'll be with you all night long
僕は君と一晩中一緒にいるから


[Chorus]
Know that I love it when we're high
二人でハイになるのが好きなんだ

'Cause I'll be with you all night long
僕は君と一晩中一緒にいるから

Know that I love it when we're high
二人でハイになるのが好きなんだ

'Cause I'll be with you all night long[×4]
僕は君と一晩中一緒にいるから


[Verse 2]
Sleepwalking
夢遊病のまま

Catch a feeling, carry on
恋をし続けるんだ

Slow down, yeah
ゆっくりと ああ

'Cause I'll be with you all night long
僕は君と一晩中一緒にいるから

Free falling
自由落下していく

Keep believing, carry on, on, on, on
信じ続けるんだ

'Cause I'll be with you all night long
僕は君と一晩中一緒にいるから


[Chorus]
'Cause I'll be with you all night long[×2]
僕は君と一晩中一緒にいるから

Know that I love it when we're high
二人でハイになるのが好きなんだ

'Cause I'll be with you all night long
僕は君と一晩中一緒にいるから

Know that I love it when we're high
二人でハイになるのが好きなんだ

'Cause I'll be with you all night long
僕は君と一晩中一緒にいるから

 
[Bridge]
Lately I been thinking 'bout the way you looked at me
最近は 君が僕を見る姿のことを考えている

Look at me
僕を見て

Even though we're strangers in the dark, you're all I need
暗闇の中で互いが分からなくても 僕が必要なのは君だけ

And I won't leave
離れないよ


[Outro]
'Cause I'll be with you all night long[×3]
僕は君と一晩中一緒にいるから