【和訳】Madeon - No Fear No More












 「No Fear No More」は Madeon の2ndアルバム「Good Faith」の7番目に収録されています。曲の一部が Lollapalooza 2019 での Madeon の Good Faith Live で初めて披露されました。

[Intro]
I know when I listen to my
僕がいつ聞いたのかわかるよ


[Verse 1]
You used to tell me not to dream away
君はよく僕に 夢を見るなと言ってきた

Go chase the safety not the rush
急ぐのではなく安全なものを追い求めろって

You say this future is a world away
君は言う 未来は今とは違っているって

I think you worry way too much
君は心配しすぎだよ


[×2]
[Chorus]
Just like before
以前と同じように

My spirit coming up
勇気が湧いてくる

What do you talk for?
君は何のために話しているの?

You'll never make us stop
君に僕たちは止められない

Beyond the shore
海岸を越えて

We'll take it to the top
僕たちは頂上にいく

No fear no more[×2]
もう恐れない


[Post-Chorus]
I know when I listen to my
僕がいつ聞いたのかわかるよ

I know when I listen to my (No fear, no more)[×2]
僕がいつ聞いたのかわかるよ もう恐れない


[Chorus]
Just like before
以前と同じように

My spirit coming up
勇気が湧いてくる

What do you talk for?
君は何のために話しているの?

You'll never make us stop
君に僕たちは止められない

Beyond the shore
海岸を越えて

We'll take it to the top
僕たちは頂上にいく

No fear no more[×2]
もう恐れない