【和訳】ford. - Craving (feat. Sarah Kinsley)










 「Craving」はアメリカはユタ州のプロデューサー ford. のアルバム「(The) Evening」の5番目に収録されています。ボーカルの Sarah Kinsley はシンガポールやスイスといった国々をバックグラウンドに持つ女性ボーカルです。


[Verse 1]
The longer that I wait
長く待つほど

I fall deeper in your game
あなたにハマっていく

Tell me now for my own sake
今 私のために教えて

Just for my own sake
私のためだけに

The chances I'm taking
私が掴んだチャンス

Impatiently aching
じれったいほどに望んでいた

You're the one I've been chasing
あなたは私が追い求めていた人

You are my craving
あなたが私の渇望しているもの


[Chorus]
If you want honesty, I crossed all the lines that I drew
あなたが正直に望むなら 私は自分が描いた一線を超えるわ

Forget about second times, there's no replacing you
二度目のことは忘れて あなたの代わりはいない

It won't let me be, say it's got a hold on you too
離れないわ あなたを掴んでいるもの

Where have I been? I've been craving you
どこに行ったの 私はあなたを渇望しているのに


[Verse 2]
How will I know if you do?
あなたがしているかどうか どうやって知ればいいの?

I fall, fly happy and into
私は落ちて 幸せに飛び込んでいく

I don't want love if it's not you
もしあなたじゃないなら 愛なんていらない

If it's not you
あなたじゃないのなら

Take me in, take me out
私を連れて行って

Let me in, show me how
中に入れて どうなっているか見せて

It's you I can't go without
あなたなしではどこにも行けないわ

It's you I'm craving now
今 私が渇望しているのがあなたなの


[Chorus]
If you want honesty, I crossed all the lines that I drew
あなたが正直に望むなら 私は自分が描いた一線を超えるわ

Forget about second times, there's no replacing you
二度目のことは忘れて あなたの代わりはいない

It won't let me be, say it's got a hold on you too
離れないわ あなたを掴んでいるもの

Where have I been? I've been craving you
どこに行ったの 私はあなたを渇望しているのに