【和訳】nothing,nowhere. - marykate









 nothing,nowhere. は彼女の期待に応えようと努力していますが、中々結果がついてきません。そのため彼はTVや雑誌に出てくるスターのようになれたらといいと思っています。









[Verse 1]
Tell me all your secrets
君の秘密を全部教えてくれ

And I swear I'll keep them safe
絶対にばらさないって誓うよ

I'm a fucking nightmare
俺は悪夢にとらわれているんだ

But you love me just the same
だけど君は俺を同じように愛している

But then something changed
だけどすぐに変わってしまう

Cause the way that you say my name's not the same
だって君はすぐに俺の名前を同じように呼んでくれなくなったから

And its all my fault, I swear I know my grave
全部俺のせいだ 誓うよ 自分の死はわかっている
 
I wanna feel something again
もう一度感じたいんだ

I wanna feel anything at all
何か感じたいんだ


[Hook]
Marykate, I'm sorry that I let you down again
メアリーケイト ごめんね 君をまた失望させてしまったよ

Marykate, I'm sorry that I let you down
メアリーケイト ごめんね 君を失望させてしまったよ


[Verse 2]
And I'm trying to be
頑張るよ

The person that you want me to be
君に望まれるような人になるよ

But I'm not, sure if I can meet those needs
だけど俺が君を満足させられるか自信はない

And I, I wish that I was anyone but me
僕じゃなかったよかったのに

Like on the TV screen or in the magazines
TVに映っているか あるいは雑誌に載っているように


[Hook]
Marykate, I'm sorry that I let you down again
メアリーケイト ごめんね 君をまた失望させてしまったよ

Marykate, I'm sorry that I let you down
メアリーケイト ごめんね 君を失望させてしまったよ