【和訳】CAZZETTE – Genius ft Buster Moe








Desserts EPより
Deep houseにしては明るめな曲



Hh-oh
Not only kings wear crowns
冠を被るのは何も王だけじゃない

E-ey
They know we rule this town
俺たちがこの街の支配者だって周知の事実さ

Nooooo o o
Don't hang your head down low
頭を下げないでくれ

Just let it show
見せてやろうぜ

Yeah - ey ey
They know we rule this town
俺たちがこの街の支配者だって周知の事実さ

We rule this town
俺たちはこの街の支配者さ

If we were together
俺たちが一緒なら

We could be Genius
何でも出来るさ

Oh so Genius
天才だからな

If we work we'll get there
俺たちがやれば何でもできるさ

We could be Genius
天才かもな

Oh so Genius
そう 天才さ

If we were to
もし俺たちが

If we were to
もし俺たちが

If we were together
もし俺たちが一緒なら

Oh so Genius
天才だな


Hh-oh
Not only kings wear crowns
冠を被るのは何も王だけじゃない

E-ey
They know we rule this town
俺たちがこの街の支配者だって周知の事実さ

Nooooo o o
Don't hang your head down low
頭を下げないでくれ

Just let it show
見せてやろうぜ

Yeah - ey ey
They know we rule this town
俺たちがこの街の支配者だって周知の事実さ

We rule this town
俺たちはこの街の支配者さ


[Chorus](2x)
If we were together
俺たちが一緒なら

We could be Genius
何でも出来るさ

Oh so Genius
天才だからな


If we work we'll get there
俺たちがやれば何でもできるさ

We could be Genius
天才かもな

Oh so Genius
そう 天才さ