【和訳】CAZZETTE - Sleepless ft. The High








She Wants Me Dead でもコラボしているThe high との1曲




It kills my heart to see
僕がもう耐えられないって分かるだろ

Your eyes are no longer on me
君の目にはもはや僕は映っていない

It's critical to me
僕にとって重要なことなんだ

You stop messing with me
君は僕に干渉するのをやめてしまった


It kills my heart to know
僕がもう耐えられないって知っているだろう

You don't think this love could grow
君はこれ以上愛が育たないって思っている

'Cause anywhere you'd go
だからどこかに行ったんだ

You know I would follow
僕が追いかけるってことを知っていて


'Cause I'm sleepless about you
だから君のことで夜も眠れないんだ

Sleepless about you
君のことで夜も眠れないんだ

Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Sleepless about you
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
夜も眠れないんだ


It kills my heart to see
僕がもう耐えられないって分かるだろ

Your eyes are no longer on me
君の目にはもはや僕は映っていない

It's critical to me
僕にとって重要なことなんだ

You stop messing with me
君は僕に干渉するのをやめてしまった


It kills my heart to know
僕がもう耐えられないって知っているだろう

You don't think this love could grow
君はこれ以上愛が育たないって思っている

'Cause anywhere you'd go
だからどこかに行ったんだ

You know I would follow
僕が追いかけるってことを知っていて


'Cause I'm sleep
だから僕は眠る

'Cause I'm sleep
だから僕は眠るんだ


You kissed my heart you know
君が僕に心臓にキスした

Like no one ever did before
今までしたことのない

And I heard you moved on
そしたら君が新しい人のところへ行ってしまったのを聞いた

Yeah I heard you moved on
君が行ってしまったのを聞いた


'Cause I'm sleepless about you
だから君のことで夜も眠れないんだ

Sleepless about you
君のことで夜も眠れないんだ

Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
Sleepless about you
Oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh
夜も眠れないんだ


You kissed my heart you know
君が僕に心臓にキスした

Like no one ever did before
今までしたことのない

And I heard you moved on
そしたら君が新しい人のところへ行ってしまったのを聞いた

Yeah I heard you moved on
君が行ってしまったのを聞いた


I can't get no sleep
僕は眠らないとダメみたいだ

I can't get no sleep
眠らないとダメみたいだ

I can't get no sleep, sleep, sleep, sleep
眠らないとダメみたいだ 


no longer : もはや
mess with : 弄ぶ、干渉する
move on : 次へ行く