【和訳】Nihils - Lovers On the Run










耳に残るピアノリフが美しい一曲
早くアルバムを出してほしいバンドの一つです


I saw it in her eyes burning like a fire
君の眼が炎のように燃えているのに気づいた

We were hypnotised
僕たちは釘づけさ

So much more than desire
欲望以上のね

Her touch was soft and pure
彼女の感触は滑らかだった

Her lips held all the answers
彼女の言うことは絶対で

And for a moment I felt cured
するとすぐに僕は治った

Our awkward souls turned dancers
邪な心が躍り始めた

And just when oh oh I thought it would work out
うまくいくと思った矢先に


Naked under the sun
太陽の下ですべてをさらけ出して

No wish stayed uncovered
欲望を抑えきれずに

Two beings becoming one
二人は一つなった

We were meant for each other
僕たちは互いのために生まれてきたんだ


Tasted forbidden fruit
禁断の果実を味わった

It was sweeter than wine
それはワインより甘かった

But there's a curse on our lives
けれど僕たちの生活を呪ったんだ

Baby all we needed was more time
より多くの時間こそ僕たちが必要としていた全てなんだ

And just when oh oh I thought it would work out
うまくいくと思った矢先に


All these lovers on the run
あらゆるカップルは走り続ける

Always running for the sun
いつも太陽へと走り続ける


Time is not on my side
Time is not on my side
時間は僕たちの味方じゃない

I wanna go back, I wanna go back
I wanna go back, I wanna go back
戻りたいな


All these lovers on the run
あらゆるカップルは走り続ける

Always running for the sun
いつも太陽へと走り続ける



hypnotised : まるで魔法にかかっているかのように、あなたの注意が固定されている
So much more than : それ以上のもの
awkward : 厄介な
just when : 矢先
work out : なんとかなる