【和訳】Papa Ya - Fine Livin'








今風なポップな1曲
一部歌詞が見つからなかったので耳コピしました
間違っている箇所があるかもしれません



Pull a card around 
周りのカードを引く 

I won't be gone in a minute
すぐに離れるつもりはない

I gonna brake it down
乗り越えるさ

So we can roll up in it
だから僕たちはここにやってこれたんだ

Pull a card around
カードを引く

And please don't fuck this up
頼むからしくじらないでくれ


I can't stop this fine way I'm living Oh, Oh 
I can't stop this fine way I'm living Oh, Oh
この派手な生活はやめられない


Tricks no more (NO)
冗談はもう十分だ

I'm running
僕は走る

OH We gonna live it up
これから楽しむつもりさ

Cause we're tripping on a tummy
おなかの上でよろけてしまったからね

Woo We gonna live it up
楽しむつもりさ

We'll fight in due course
そのうち戦って

Call out for tow
For stars coming up to me
僕に近づいてくる星を引っ張るために叫んでくれ

Just need the news
情報が必要だ

Tricks no more (NO)
冗談はもう十分だ

I'm running
僕は走る

OH We gonna live it up
これから楽しむつもりさ

Give me your girl
君の彼女をくれ

Don't make me take from you
君から僕を取らないでくれ

Money in the bag 
金ならバッグにある

My girl dose me what you do
君がしていたことを僕の彼女はしてくれる

Give me your girl
君の彼女をくれよ

And she won't give me up
彼女は諦めるつもりがないらしい


I can't stop this fine way I'm living Oh, Oh 
I can't stop this fine way I'm living Oh, Oh 
この派手な生活はやめられない


Tricks no more (NO)
冗談はもう十分だ

I'm running
僕は走る

OH We gonna live it up
これから楽しむつもりさ

Cause we're tripping on a tummy
おなかの上でよろけてしまったからね

Woo We gonna live it up
楽しむつもりさ

We'll fight in due course
そのうち戦って

Call out for tow
For stars coming up to me
僕に近づいてくる星を引っ張るために叫んでくれ

Just need the news
情報が必要だ

Tricks no more (NO)
冗談はもう十分だ

I'm running
僕は走る

OH We gonna live it up
これから楽しむつもりさ 

Tricks no more (NO) 
冗談はもう十分だ

I'm running
僕は走る

OH We gonna live it up
これから楽しむつもりさ

Cause we're tripping on a tummy
おなかの上でよろけてしまったからね

Woo We gonna live it up
楽しむつもりさ



Pull a card : カードを引く
roll up : やってくる
fuck this up : しくじる
live it up : 人生を大いに楽しむ、贅沢をする
tummy : おなか
in due course : やがて