【和訳】Tundran - Last Drive









この曲は以前取り上げたTundranの"Still afraid"と同じ両面Aシングルに収録されています。


Break it all off
もうすべて終わりにしよう

When it's fading away
消えてしまうときに

And I can talk with your love
君の愛についてならいくらでも話せるさ

Break it off, all off in vain
無意味なことは終わりにしよう

When it's fading away
消えてしまうときに

I was fading away
僕は消えてしまったときに


All I see, 
全てわかっている

what you're doing to me on and on with your love
君が僕を愛し続けていてくれたこと

Break it all off again
もう一度終わりにしよう

When it's fading away
消えてしまうときに

I was fading away 
僕が消えてしまうときに


All I see, 
全てわかっている

what you're doing to me on and on with your love
君が僕を愛し続けていてくれたこと

Break it all off again
もう一度終わりにしよう

When it's fading away
消えてしまうときに

I was fading away 
僕が消えてしまうときに


Break it all off again
もう一度終わりにしよう

When it's fading away
消えてしまうときに

I was fading away 
僕が消えてしまうときに

Break it all off again
もう一度終わりにしよう

When it's fading away
消えてしまうときに

I was fading away 
僕が消えてしまうときに



on and on : 続ける