【和訳】ZHU - Paradise Awaits





2014年に発売したEP"The Nightday"より

サビや盛り上がるところはありませんがおしゃれに展開していくのでとても格好いい曲になってます



I'm born with this mighty sin
Walking around just talking my shit
丁度自分の悪口を話しているところに出くわしてしまうと
僕は大きな罪を背負って生まれたんだって思うんだ

I'm born with this mighty sin
Thinking about the naked women in my bed
自分のベッドで裸になっている女性のことを考えていると
僕は大きな罪を背負って生まれたんだって思うんだ


I'm born with this mighty sin
Walking around just talking my shit
丁度自分の悪口を話しているところに出くわしてしまうと
僕は大きな罪を背負って生まれたんだって思うんだ

Conversation based around just sex
会話ってのはSEXに基づいてやるんだ

Words at the tip of my tongue
喉まで出かかっているんだけどな

Oh damn baby
クソが


I'm born with this mighty sin
Tell me one thing I must forget
僕が忘れなきゃいけないことを話してもらうと
僕は大きな罪を背負って生まれたんだって思うんだ

Thinking about the naked women in my bed
Lost at the tip of my mind
ベッドにいる彼女のことを考えると
何も考えられなくなってくる

Oh damn baby
クソが


I'm born with this mighty sin
Walking around just talking my shit
丁度自分の悪口を話しているところに出くわしてしまうと
僕は大きな罪を背負って生まれたんだって思うんだ

Conversation based around just sex
会話ってのはSEXに基づいてやるんだ

Words at the tip of my tongue
喉まで出かかっているんだけどな

Oh damn baby
クソが


I'm born with this mighty sin
Tell me one thing I must forget
僕が忘れなきゃいけないことを話してもらうと
僕は大きな罪を背負って生まれたんだって思うんだ

Thinking about the naked women in my bed
Lost at the tip of my mind
ベッドにいる彼女のことを考えると
何も考えられなくなってくる

Oh damn baby
クソが


I need to be your lover
僕は君の恋人になる必要があるんだ

I need to be your king
君の王になる必要があるんだ

I need to be your lover
僕は君の恋人になる必要があるんだ

I need to be your king
君の王になる必要があるんだ

I need to be your lover
僕は君の恋人になる必要があるんだ

Everything in between
その間にすべてがあるんだ

I need to be your lover
僕は君の恋人になる必要があるんだ

You need to be my queen
君は僕の女王になる必要がある

Kiss me in my dreams
夢にキスをしてくれ

And tell me paradise is what we see
僕たちが見ていた楽園を教えてくれ

I have seen your face
君の顔を見る

Kiss me in my dreams
夢にキスをしてくれ

Tell me I won't wait
教えてくれ もう待てない

Paradise awaits
楽園が待っている

Baby you wanna love me
Baby you wanna touch me
Baby you wanna kiss me
君は僕を愛したくて 触れたくて キスしたくて

It's alright
分かったよ

Baby you wanna love me
Baby you wanna touch me
Baby you wanna kiss me
君は僕を愛したくて 触れたくて キスしたくて

It's alright
分かったよ

I'm born with this mighty sin
Walking around just talking my shit
丁度自分の悪口を話しているところに出くわしてしまうと
僕は大きな罪を背負って生まれたんだって思うんだ

I'm born with this mighty sin
Thinking about the naked women in my bed
自分のベッドで裸になっている女性のことを考えていると
僕は大きな罪を背負って生まれたんだって思うんだ


I'm born with this mighty sin
Walking around just talking my shit
丁度自分の悪口を話しているところに出くわしてしまうと
僕は大きな罪を背負って生まれたんだって思うんだ

Conversation based around just sex
会話ってのはSEXに基づいてやるんだ

Words at the tip of my tongue
喉まで出かかっているんだけどな

Oh damn baby
クソが


I'm born with this mighty sin
Tell me one thing I must forget
僕が忘れなきゃいけないことを話してもらうと
僕は大きな罪を背負って生まれたんだって思うんだ

Thinking about the naked women in my bed
Lost at the tip of my mind
ベッドにいる彼女のことを考えると
何も考えられなくなってくる

Oh damn baby
クソが


I need to be your lover
僕は君の恋人になる必要があるんだ

I need to be your king
君の王になる必要があるんだ

I need to be your lover
僕は君の恋人になる必要があるんだ

I need to be your king
君の王になる必要があるんだ

I need to be your lover
僕は君の恋人になる必要があるんだ

Everything in between
その間にすべてがあるんだ

I need to be your lover
僕は君の恋人になる必要があるんだ

You need to be my queen
君は僕の女王になる必要がある

Kiss me in my dreams
夢にキスをしてくれ

And tell me paradise is what we see
僕たちが見ていた楽園を教えてくれ

I have seen your face
君の顔を見る

Kiss me in my dreams
夢にキスをしてくれ

Tell me I won't wait
教えてくれ もう待てない

Paradise awaits
楽園が待っている


Baby you wanna love me
君は僕を愛してくれるだろう



 at the tip of my tongue :喉まで出かかっている