【和訳】HUNTAR - Naked Noises








トランスとダブが合わさったような不思議な曲
HunterではなくHuntarです



Heat, we touch
熱に触れ

Doors are undone
ドアが閉まる

Feet, walk on
歩き続ける

Skip the last song
最後の曲をとばす


Your body's shaking
君の身体が揺れる

I feel the static
味気ないなと

I'm making noises
口に出して言う

I can't slow down
速度を落としたくはない

The love we're making is cinematic
僕たちの愛は映画のようだ

Naked noises
むき出しの騒音を

I can't stop now
止めることはできない


You You're calling out my name
君が僕の名前を大声で呼ぶ

You You're calling out my name
僕の名前を大声で呼ぶ


Skin, undressed
何も纏わない

Hearts are racing
心臓が脈を打つ

Lust, no stress
渇望する 強制なんてされて無い

We're not waiting
もう待てない


Your body's shaking
君の身体が揺れる

I feel the static
味気ないなと

I'm making noises
口に出して言う

I can't slow down
速度を落としたくはない

The love we're making is cinematic
僕たちの愛は映画のようだ

Naked noises
むき出しの騒音を

I can't stop now
止めることはできない


You You're calling out my name
君が僕の名前を大声で呼ぶ

You You're calling out my name
僕の名前を大声で呼ぶ


You You take away the pain
君が痛みを取り払う

You You take away the pain
痛みを取り払う


You (Your body's shaking)
君の身体が揺れる

You're calling out my name
君が僕の名前を大声で呼ぶ

You (Your body's shaking)
君の身体が揺れる

You're calling out my name
僕の名前を大声で呼ぶ


You (Your body's shaking)
君の身体が揺れる

You take away the pain
君が痛みを取り払う

You (Your body's shaking)
君の身体が揺れる

You take away the pain
痛みを取り払う






undone : 元に戻す
static : 活気のない
make noises : 考えを口に出す
calling out :大声で呼ぶ
lust :渇望
take away : 取り除く