【和訳】DJ Snake - Sober (Feat. JRY)









 この曲には Maroon5 の Moves Like Jagger や Gym class Heroes の Stereo Hearts などの曲を作曲したプロデューサーが関わっています
 


Come on, tell me do you want me
さあ 何をしてほしいの

Do you need me like drugs need money
金がかかるドラッグみたいな僕を必要としているの?

Tell me once more who's your love for?
誰を愛しているかもう一度教えて

What's your number when you're sober?
冷静な時の君は何番?


Clearly I'm not thinkin' clearly
はっきりと考えていないのははっきりとしている

When I'm, when I'm, with you, with you
君といるときは

Feels like time is movin' slower
時間の流れが遅く感じる


And then the music pulls us closer
音楽が僕たちをもっと近づける

Oh when I start to think it over
これ以上考えようとして

I realize
僕は気づく

You never call me when you're sober
君は冷静だったら僕に連絡してくれないだろう

You never call me when you're sober
君は冷静だったら僕に連絡してくれないだろう

I realize
僕は気づく


Clearly I'm not thinkin' clearly
はっきりと考えていないのははっきりとしている

When I'm, when I'm, with you, with you
君と一緒だと

Nearly Heaven when you're near me
君が近くにいると天国に近くにあるようだ

Fallin', fallin', for you, for you
君の為に落ちていく

We're addicted to this feeling
僕たちはこの感覚に夢中

When I'm, when I'm, with you, with you
君といるときは

Feels like time is movin' slower
時の流れが遅く感じる


And then the music pulls us closer
音楽が僕たちをもっと近づける

Oh when I start to think it over
これ以上考えようとして

I realize
僕は気づく

You never call me when you're sober
君は冷静だったら僕に連絡してくれないだろう

You never call me when you're sober
君は冷静だったら僕に連絡してくれないだろう

I realize
僕は気づく


Pour me one more, then another
もう一回 もう一回僕に注いで

Keep me love drunk
酔いを愛し続けるから

You never call me when you're sober
君は冷静だったら連絡もよこさないだろう

Pour me one more, then another
もう一回 もう一回僕に注いで

Keep me love drunk
酔いを愛し続けるから


Come on, tell me do you want me
さあ 何をしてほしいの

Do you need me like drugs need money
金がかかるドラッグみたいな僕を必要としているの?

Tell me once more who's your love for?
誰を愛しているかもう一度教えて

What's your number when you're sober?
冷静な時の君は何番?

You never call me when you're sober
酔いが醒めたら君は連絡をくれないだろう


(×2)
Pour me one more, then another
もう一回 もう一回僕に注いで

Keep me love drunk
酔いを愛し続けるから

Pour me one more, then another
もう一回 もう一回僕に注いで

Keep me love drunk
酔いを愛し続けるから

You never call me when you're sober
酔いが醒めたら君は連絡をくれないだろう




sober : 冷静
pull : 引っ張る