【和訳】Mura Masa - Firefly (ft. Nao)










FireFly というと Owlcity の方を思い浮かべますが、それに負けず劣らずこちらもなかなか良質なチルアウトです





Pavement's turning into gold
道が黄金に変わるのが

And it's risin' up into my eyes
私の目に浮かぶ

Up on my back I feel the static more
背中に静電気が走る

Tripping the wire, surrounded in time
つまずいていたら、いつのまにか囲まれていた


I see this as mystical
神秘的だと思う

I'm sure that you know Just say
知っているんじゃないかな

You'll be my firefly
あなたは私のホタルになるでしょう

Take everything or nothing at all Just say "yes"
全部もらうか 何もせずにただ"yes"というか

Just say "yes"
"yes"って言って

Just say
言ってよ

"I'd rather have everything than nothing at all"
もし選ぶなら何もないよりは全部もらうって


Sorry I've got none to pose
ごめんね見せかけのものは持ってないよ

Images I pictured inside
私が書いた絵

Everything I've tried to close
私が塞ぎこんだすべて

Carrying the weight on my back I feel the the static more
背中に体重をかけると静電気を感じる

Tripping the wire, surrounded in time
つまずいていたら、いつのまにか囲まれていた


I see this as mystical
神秘的だと思う

I'm sure that you know Just say
知っているんじゃないかな

You'll be my firefly
あなたは私のホタルになるでしょう

Take everything or nothing at all Just say "yes"
全部もらうか 何もせずにただ"yes"というか

Just say "yes"
"yes"って言って

Just say
言ってよ

"I'd rather have everything than nothing at all"
もし選ぶなら何もないよりは全部もらうって




Pavement : 舗道
see as : みなす