【和訳】Alesso - Falling











 今流行りのハウス調の曲
 最近のAlessoはこんな感じの曲ばっかり作っている気がしますが、もっとメロディックな曲を作って欲しいですね



Right here, right now, it's all we need
ここでいますぐに 私たちが必要なすべて

Relax your mind and set it free
リラックスして 気楽にして

Be all you got, be all I see
君が手に入れたすべてを私が見たすべてにする

The way you move, the way you feel
君の動き方、感じ方


(×6)
Look at me I'm falling, falling
私が落ちていくのを見て

Feeling like I'm love blind, taking over my mind
盲目的に愛して心が支配されているように感じる

Look at me I'm
私を見て


Right here, right now, it's all we need
ここでいますぐに 私たちが必要なすべて

Relax your mind and set it free
リラックスして 気楽にして

Be all you got, be all I see
君が手に入れたすべてを私が見たすべてにする

The way you move, the way you feel
君の動き方、感じ方


(×4)
Look at me I'm falling, falling
私が落ちていくのを見て

Feeling like I'm love blind, taking over my mind
盲目的に愛して心が支配されているように感じる

Look at me I'm falling, falling, eh-eh
私が落ちていくのを見て

Falling, falling, eh-eh
落ちていく


(×4)
Look at me I'm falling, falling
私が落ちていくのを見て

Feeling like I'm love blind, taking over my mind
盲目的に愛して心が支配されているように感じる

Look at me I'm falling, falling, eh-eh
私が落ちていくのを見て

Falling, falling, eh-eh
落ちていく

Look at me I'm falling, falling, eh-eh
私が落ちていくのを見て

Look at me I'm falling, falling, eh-eh
私が落ちていくのを見て



Right here, right now : 今まさにこの場所で
set it free : 自由の身となる