【和訳】Mansionz - Wicked (ft. G-Eazy)










 Mansionz は mike posner と blackbear によるコンビで2016年から活動し2017年の3月24日にバンド名と同名の1st Albumをリリースしました




(×4)
Keep your distance from her
彼女との距離を保って


Would you give me moment
ちょっと時間をくれないか

Give me a try
試させてくれ

Don't leave me hanging
吊るしたままどこか行かないで

No that isn't right
いや 間違っているな

Why do we do this
なぜ僕たちはそれをする?

Throw me a lie
僕に嘘を言う

You like the attention
君は気配りが好きで

And you get what you like
好きな者を手に入れる


I just wanna get you closer
もっと君に近づきたい

I don't wanna play these games
遊びはしたくない

All you wanna be is wanted
君がなりたいものすべて欲しい

Make sure he go "okay"
念のため彼は大丈夫って行った

Why you gotta tease me baby?
なんで君は僕をいじめるの?

Why you gotta play these games?
なんで君はこのゲームで遊ぶの?

Every time you come over
あなたが来るたびに

I don't ever get no play
僕は遊びはしない


She's fucking wicked
彼女はとても邪悪だ

But I love the way she hurts me
だけど僕を傷つける彼女が好きで

I'm so addicted
夢中になっている

To her loving
彼女の愛に

That girl is vicious
その女の子は意地悪で

When you see her be sure that
君が彼女を確認すると

Your keeping your distance
距離を保つ

From her loving
彼女の愛から


I'm being the good guy
僕は今はいい男で

I'm being polite
礼儀正しい

You tell me I'm too nice
君は僕はいいって言ってくれるし

Maybe you're right
多分君は正しい

And I don't wanna hear that
それを聞きたくはない

I ain't your type
僕は君のタイプじゃない

What does that even mean girl?
それは実際どんな女の子なの?

Can I get a reply?
どんな反応してくれるの?

I just wanna get you closer
ただ君に近づきたいだけ

I don't wanna play this games (games)
お遊びはしたくない

All you wanna be is wanted
君がなりたいものすべて欲しい

Make sure he go "okay" (kay, kay, kay)
大丈夫って確認して彼は行った

Why you gotta tease me baby?
なんで僕を焦らすの?

Why you gotta be this way? (way)
どうしてこうするの?

Every time you come over
あなたが来るたびに

I don't ever get no play
僕は遊びはしない


She's fucking wicked
彼女はとても邪悪だ

But I love the way she hurts me
だけど僕を傷つける彼女が好きで

I'm so addicted
夢中になっている

To her loving
彼女の愛に

That girl is vicious
その女の子は意地悪で

When you see her be sure that
君が彼女を確認すると

Your keeping your distance
距離を保つ

From her loving
彼女の愛から


Yeah, could list a million reasons why it wouldn't work
それがうまくいかない理由はいくらでもあげられる

She asked "when the last time you had to put in work?"
彼女は最後に仕事をしなければいけないのはいつか尋ねた

She saw my hand when I would try to put it up her skirt
僕が彼女のスカートをたくし上げると僕の手を見た

She don't wanna give it, she just wanna flirt
彼女はそんなことしたくなくてただじゃれつきたい

Pretty as a picture but she do me dirt
絵のように美しいけど彼女は僕を汚す

When she don't hit me back, I start to go berserk
彼女が反撃してこないなら僕は凶暴になる

God damn babe, why you leave me hanging?
なぜ僕をつるしたままにするの?

Why you playing? think she do it all for entertainment
なぜ遊ぶ? 楽しむためだけにやっているの?

She should walk around with a warning sign
彼女は警告標識の周りを歩くべきだ

"Do not touch, keep away, avoid the fine"
さわらないで 遠ざけて 罰金をさけて

Super bad bitch, she ain't sorta fine
くそ悪い雌犬 彼女は全然だめだ

Stayed over and she vanished by the morning time
夜をともに過ごしたら朝には彼女は消えていた

Payed a pretty penning just to take her out
彼女を連れだすには痛い代償だった

And she ain't let me smash, we only making out
彼女は僕を壊せない 僕たちを作り出すだけ

My homie told me "stay away, she trouble bro"
仲間は「彼女から離れた方がいい、彼女はトラブルの元」だって言った

But I think I'm addicted to her loving though..
だけど僕は彼女の愛に夢中だから


She's fucking wicked
彼女はとても邪悪だ

But I love the way she hurts me
だけど僕を傷つける彼女が好きで

I'm so addicted
夢中になっている

To her loving
彼女の愛に

That girl is vicious
その女の子は意地悪で

When you see her be sure that
君が彼女を確認すると

Your keeping your distance
距離を保つ

From her loving
彼女の愛から


(×4)
Keep your distance from her
彼女との距離を保って




make sure :確認する
gotta :  have got to
tease : いじめる
wicked : 邪悪な
vicious : 悪意のある
be sure that :確実だと思う
polite : 丁寧
put in work : 違法な仕事をする
flirt : いちゃつく
hit back : 反撃
berserk : 凶暴
sorta : sort of, まあまあ
penning :執筆作品を創作する行為
homie : 仲間