【和訳】Cartoon – Immortality (feat. Kristel Aaslaid)











 ドロップが Future Bass のようなシンセですが公式サイトをみたところジャンルはドラムンベースだそうです



I was not ready
準備ができてなかった

To fall in like I’m wasted
酔っぱらったように好きになって

My heart grows heavy
私の心をは重くなる


Don’t taste me rushing
急いで味わらないで

And keep your words naked
あなたは赤裸々に綴って

You got me blushing
私を赤面させる


And you forever I’ll follow
あなたにずっとついていく

You’ll be my holy ground
あなたは私の神聖な場所になるの

You forever I’ll follow
あなたにずっとついていく


(×2)
In immortality
永遠に

I can see
私には分かる

You and me free
私たちは自由だってこと


You left me crying
あなたは泣いている私を置いて

And running through a ghost town
ゴーストタウンを走り抜けた

Alone and stranded
独りで立ち往生してる


Why leave me hoping
なんで私の望むままにするの

And guessing for the answers
答えを求めた

No place stays forbidden
禁じられた場所はない


And you forever I’ll follow
あなたにずっとついていく

You’ll be my holy ground
あなたは私の神聖な場所になるの

You forever I’ll follow
あなたにずっとついていく


(×2)
In immortality
永遠に

I can see
私には分かる

You and me free
私たちは自由だってこと


My mind faded
心が薄れていく

My body wasted
身体も衰えていく

What we created
私たちが作り上げたものは

Must’ve been fated
運命づけられていたに違いない


Just promise me immortality
ただ私に永遠を約束する

I can see
分かってる

You and me free
私たちは自由だって


In immortality
永遠に

I can see
私には分かる

You and me free
私たちは自由だってこと



I’m wasted : 酔っぱらった
blushing : 赤面する
forbidden : 禁止する
fated : 運命づけられた