【和訳】Culture Code - Make Me Move (feat. Karra)










 これは NCS なので Youtube を見ているとこの曲を聴く機会がたまにあるかもしれません.



Open up
心を開いて

Feel the waves cut through me
波が私を通り過ぎるのを感じる

Hypnotized
うっとりする

By the sounds I'm breathing in
私が呼吸する音で


Hold tight, hold tight
しっかりとつかまって

Chemicals collide
薬品が衝突する

Hold tight, hold tight
しっかりとつかまって

Hold tight
しっかりとつかまって


Dripping lights
光を垂らして

Paint the skies
空を描く

All because of you
全部あなたのため

Dripping lights
光を垂らして

Paint the skies
空を描く

Only you
あなただけのため


Can make me move
私と共にいける

You, you, can make me move
あなたは私と共に

Can make me move
私と共に行ける


(×2)
You, you, can make me move
あなたは私と共に行ける

Can make
できる


So alive
そうやって生きている

Make it last forever
永遠に続けよう

Stopping time
時間が止まって

Yeah, I'm surrendering
私は降伏する


Hold tight, hold tight
しっかりとつかまって

Chemicals collide
薬品が衝突する

Hold tight, hold tight
しっかりとつかまって

Hold tight
しっかりとつかまって


Dripping lights
光を垂らして

Paint the skies
空を描く

All because of you
全部あなたのため

Dripping lights
光を垂らして

Paint the skies
空を描く

Only you
あなただけのため


Can make me move
私と共にいける

You, you, can make me move
あなたは私と共に

Can make me move
私と共に行ける

(Can make me move, yeah)
私と共に行ける

You, you, can make me move
あなたは私と共に行ける

Can make
できる


cut through :通過する
hold tight : しっかりとつかまる