【和訳】David Guetta - I'll Keep Loving You ft. Birdy & Jaymes Young








 James young と Birdy のツインボーカルが上手い具合に噛み合っています。アルバムにはEDMが多く収録されている中で異質な曲です。


I've known from the start
最初から知っていた

You would break my heart
あなたが私の心を壊すって

You are cruel, you are
あなたは残酷だ

But I'll keep loving you
でもあなたを愛し続けよう

I want you to know
知ってほしい

I'm not perfect, so
私は完璧じゃないし

I'm a rolling stone
根無し草だ

But I'll keep loving you
だけどあなたを愛し続けよう


For the rest of my life
私の人生の安らぎのために

I promise that I, I'll keep loving you
約束しよう あなたを愛し続けると

I, I'll stand by your side
あなたの側にいると

And promise that I, I'll keep loving you
そして約束しよう あなたを愛し続けると


But no, you can't see
だけどあなたには分からない

I'm not what you need
私はあなたが必要なものじゃない

My spirit's free
私の魂は自由

But I'll keep loving you
だけどあなたを愛し続けよう

You are so wild
あなたは粗暴で

You've a restless mind
荒々しい性格だ

I won't renounce
私は見捨てない

But I'll keep loving you
あなたを愛し続けよう


For the rest of my life
私の残りの人生のために

I promise that I, I'll keep loving you
約束しよう あなたを愛し続けると

I, I'll stand by your side
あなたの側にいると

And promise that I, I'll keep loving you
そして約束しよう あなたを愛し続けると


I'm only a man
私はただの男だ

I'll give you my love
あなたを愛そう

But I make mistakes
しかし私は過ちを犯した

Cause it's in my blood
それは僕の血に流れているから

The world is so full
 世界は満ちている

Of flaws and of rules
欠陥と規則で

I promise that I
私は約束しよう

Will love you for you
あなたを愛すると


For the rest of my life
私の残りの人生のために

I promise that I, I'll keep loving you
約束しよう あなたを愛し続けると

I, I'll stand by your side
あなたの側にいると

And promise that I, I'll keep loving you
そして約束しよう あなたを愛し続けると




cruel : 残酷
rolling stone : 住所を次々と変える人
rest : 休息
restless : 落ち着かない
renounce : 放棄する
in my blood : 親譲りの
flaw : 欠点