【和訳】Junge Junge - I Don't Love You (I'm Just Lonely)













 ある歌詞サイトのトレンドランキングに入っていたのを発見してこの曲に出会いました。2013年から活動しているそうですが、まだあまり曲を出していないので今後の活躍に期待したいと思います。


I love your body next to mine
僕の隣に座る君の身体が好きだ

When you’re always there to hold my hand
いつもそこで手を握るとき

I love the way you say it’s fine
大丈夫だって言ってくれる君が好きだ

When I be fucking up my life again
僕が失敗した時に


But I don’t love you I’m just lonely
だけど君を愛していないから僕は孤独で

You don’t know that I’m a waste
僕がクズだって君は知らない

If time, if that’s wrong, than no one told me
もし時間があってそれが間違っているなら だれも僕に言わなかった

I just need someone to hold me now
抱きしめてくれる人がいて欲しい

Cuz I don’t love you I’m just lonely
君を愛していなくて僕は孤独だから


There’s a fire in your heartbeat
君の心臓の鼓動には火がともっている

Not a worry in her bright blue eyes
彼女の青く輝いている目に恐れはなかった

And I’m a coward cuz I’m still here
僕はずっとここにいたから臆病になっていた

And I aint leaving you tonight
今夜君から離れることもできない


But I don’t love you I’m just lonely
だけど君を愛していないから僕は孤独で

You don’t know that I’m a waste
僕がクズだって君は知らない

If time, if that’s wrong, than no one told me
もし時間があってそれが間違っているなら だれも僕に言わなかった

I just need someone to hold me now
抱きしめてくれる人がいて欲しい

Cuz I don’t love you I’m just lonely
君を愛していなくて僕は孤独だから


But I don’t love you I’m just lonely
だけど君を愛していないから僕は孤独で


[×2]
But I don’t love you I’m just lonely
だけど君を愛していないから僕は孤独で

You don’t know that I’m a waste
僕がクズだって君は知らない

If time, if that’s wrong, than no one told me
もし時間があってそれが間違っているなら だれも僕に言わなかった

I just need someone to hold me now
抱きしめてくれる人がいて欲しい

Cuz I don’t love you I’m just lonely
君を愛していなくて僕は孤独だから

But I don’t love you I’m just lonely
だけど君を愛していないから僕は孤独なんだ