【和訳】Martin Solveig – All Stars








 この曲を歌っているのはフィンランドの北サヴォ県に位置する都市クオピオ出身のシンガーALMAです。フィンランドのアイドルコンテストでそれなりの成績を残してます。


(Turn on)
スイッチをいれて

We all stars, we are one
私たちは星 一つになって

We light up the night like a black sun
黒い太陽のような夜を照らす

We all shine, we are chrome
私たちは輝いているクロム

And we are shimmering
私たちは光っている

Turn on, turn on (turn on)
スイッチをいれて


Play it loud, we don't care
音量が大きくても気にしない

And dance like there's nobody there
そこには誰もいないかのように踊る

Light up the night, yeah
夜に明かりをつける

Light it up every night
毎夜を照らす

'Cause we are shimmering
だって私たちは輝いてるから

Turn on, turn on (turn on)
スイッチをつけて


We all stars, we are one
私たちは星 一つになって

We light up the night like a black sun
黒い太陽のような夜を照らす

We all shine, we are chrome
私たちは輝いているクロム

And we are shimmering
私たちは光っている

Come on, come on y'all (hey)
あなたたちも来なよ

We all stars, we are one
私たちは星 一つになって

We light up the night like a black sun
黒い太陽のような夜を照らす

We all shine, we are chrome
私たちは輝いているクロム

And we are shimmering
私たちは光っている

Turn on, turn on (turn on)
スイッチをいれて


We got something to tell
私たちは伝えるものができた

Spin like a carousel
メリーゴーランドのように回る

Don't like it, go to hell
それは地獄にいくから好きじゃない

This is our favorite song
これは私たちのお気に入りの曲

Light on everybody
皆に偶然出会う

We party legendary
伝説のパーティー

High on sour and fury (hey)
嫌悪感と激情に身を任せて


Turn on now
興奮してくる

Calling all stars, come on[×4]
全ての星を呼ぶ

(Hey)[×2]


We all stars, we are one
私たちは星 一つになって

Calling all stars (stars)
星を呼ぶ

Calling all stars, come on
星を呼ぶ

We all shine, we are chrome
私たちは輝いているクロム

And we are shimmering
私たちは光っている

Turn on, turn on
スイッチをいれて


Calling all stars, come on
星を呼ぶ こっちに来て



y'all : あなたたち
carousel : メリーゴーランド
high on : いい気分になる
fury : 怒り