【和訳】Mura Masa feat. Shura - Love for That








 これは Mura Masa が2015年にリリースしたシングルですが、2017年発売のアルバムに収録されません。2年も経っているから仕方ないのかもしれませんがボーナストラックか何かで収録してほしいものです


Tell me, do you think I'm being sentimental cause
教えて 私が感傷的な理由を

All this time I've been tryna work out what it was
今までずっと考えていた

That brought me close to you, wish I could feel it now
それがあなたと私を近づけたって感じることができたらいいな

They don't fall in love for that[×2]
そのためだけに恋はしない

It's all for you
すべてあなたのため


[×2]
They don't fall in love for[×7]
そのためだけに恋はしない

It's all for you
すべてあなたのため


Baby I'm not the one to help you make decisions cause
私はあなたの決断を助ける者じゃない

I need some time from you to know if this is best for us
これが最善かどうか知るために時間が必要

If I don't think it's right, you'll think I'm wrong
私が正しいと思わないならあなたは私が間違っているろ思うんだろうね

They don't fall in love for that[×2]
そのためだけに恋はしない

It's all for you
すべてあなたのため

London, let me see your lighters
ロンドン あなたの光を見せて


[×2]
They don't fall in love for[×7]
そのためだけに恋はしない

It's all for you
すべてあなたのため