【和訳】ODESZA - Corners Of The Earth (ft. RY X)










 今年の9月8日にリリースされる3rdアルバム「A Moment Apart」の先行シングルです。前作のようなオリエンタルさがないのが残念ですが、これはこれで悪くないです。



Tonight we run
今夜僕たちは走る

We run into the sun
太陽に向かって

We run into the corners of
隅々までいく

The love we choose to make
僕たちが育むことを決める愛


Tonight we show
今夜僕たちは見せる

We show where we belong
僕たちがどこにいるかを

The places I have never been
僕が一度も行ったことのない場所

The places we are strong
僕たちが健在している場所


Tonight we're golden
今夜僕たちは黄金だ

We fall towards each other
互いに向かって落ちる

We fall to the edges of the earth
地球の端っこに落ちる

We burn tonight as one
僕たちは今夜一つになって燃える


Tonight we run
今夜僕たちは走る

Through love we never knew
僕たちが知らなかった愛を貫いて

Our love to everyone
皆に僕たちの愛を

We love tonight for love
愛の為に今夜愛し合おう


We're golden[×4]
今夜僕たちは黄金だ