【和訳】Alvaro Estrella - All In My Head










 Alvaro Estrellaはスウェーデン出身のチリ系のシンガーです。Eurovision Song Contestで"Bedroom"という曲を演奏し大きな注目を集めました。ただ2014年から曲を一切リリースしていないのが気になります。今も活動しているのでしょうか


I know that sometimes
時々分かるんだ

I might come off
落ちるときがある

As a little little crazy
おかしくなると


Sorry but that's me
ごめんね だけどそれは僕なんだ

And I can't help myself
自分を助けることができない

I know that people think
人々にこう思われているのは分かっている

I'm a mess and that
がさつで

And that I'm not nothing
薄っぺらい奴だって

But lazy
だけど

Listen to me now
僕の曲を聴いてほしい

Cuz it's about to change
変わろうとしているから


But everytime, everytime
だけどいつも

That you come around
君はやってくる

Come around
やってくる

I get so oh, oh
僕はとても

co-o-onfused
混乱する


And everytime, everytime
だけどいつも

That you come around
君はやってくる

Come around
やってくる

I get stu-u-uck
僕は動かなかくなる

Oo-oon you
君は

Tell me whyyyyy...
どうしたのって聞く

Is it so?
そうなの?

All my life
僕の人生すべて


I've heard
聞いたんだ

It's all in your head
君の考えていること全て

Boy! All in your head
君の考えていること全てを

But I guess
だけどきっとこうだ

I don't care about it
僕は気にも留めない

All my life
僕の人生は

They've said
彼らは言ってた

It's all in your head
頭の中にあるって

Boy! All in your head
頭の中に

But I yeaah
だけど僕は

I just laugh about it
笑うだけだ

Ai I yoooo
僕は

Maybe it's all in my head
多分それは頭の中にある

(In my head) I'm singing
頭の中で歌う

All my life
僕の人生

I've heard
聴こえる

It's all in your head
頭の中に

Boy! All in your head
全てが頭の中に

So what
そう

Maybe it's all in my head
きっと頭の中にある

Mmmm Maybe It's all in my head.
きっと頭の中にあるからさ

So here I go
だから僕はここに行く

Yeah here I go again
もう一度ここに行く


Me and my million reasons
僕を突き動かす沢山の理由

Why is it so hard for me to get it straight?
なぜ真っすぐ進むことは難しいの?

I'm turning water into wine
僕は水になってワインと混ざる

Baby go 'head
先へ進もう

And call me Jesus!
キリストを呼んでくれ

My imagination might be overweight
僕の想像は肥大しすぎたのかもしれない

But everytime, everytime
だけどいつも

That you come around
君はやってくる


Come around
やってくる

I get so oh, oh
僕は

co-o-onfused yeah
混乱する

And everytime, everytime
いつも

That you come around
いつも君はやってくる

Come around
やってくるr

I get stu-u-uck
僕は動かなくなる

Oo-oon you
君は

Tell me whyyyyy...
どうしたの?って言う

Is it so?
そうなの?

All my life
僕の人生すべて


I've heard
聞いたんだ

It's all in your head
君の考えていること全て

Boy! All in your head
君の考えていること全てを

But I guess
だけどきっとこうだ

I don't care about it
僕は気にも留めない

All my life
僕の人生は

They've said
彼らは言ってた

It's all in your head
頭の中にあるって

Boy! All in your head
頭の中に

But I yeaah
だけど僕は

I just laugh about it
笑うだけだ

Ai I yoooo
僕は

Maybe it's all in my head
多分それは頭の中にある

(In my head) I'm singing
頭の中で歌う

All my life
僕の人生

I've heard
聴こえる

It's all in your head
頭の中に

Boy! All in your head
全てが頭の中に

So what
そう

Maybe it's all in my head
きっと頭の中にある

Mmmm Maybe It's all in my head.
きっと頭の中にあるからさ
 
All my life
僕の人生

All my life (Come on sing it)
僕の人生全てを歌おう

All my life
人生全てを


I've heard
聞いたんだ

It's all in your head
君の考えていること全て

Boy! All in your head
君の考えていること全てを

But I guess
だけどきっとこうだ

I don't care about it
僕は気にも留めない

All my life
僕の人生は

They've said
彼らは言ってた

It's all in your head
頭の中にあるって

Boy! All in your head
頭の中に

But I yeaah
だけど僕は

I just laugh about it
笑うだけだ

Ai I yoooo
僕は

Maybe it's all in my head
多分それは頭の中にある

(In my head) I'm singing
頭の中で歌う

All my life
僕の人生

I've heard
聴こえる

It's all in your head
頭の中に

Boy! All in your head
全てが頭の中に

So what
そう

Maybe it's all in my head
きっと頭の中にある