【和訳】Gareth Emery & Standerwick - Saving Light (feat. HALIENE)









 この曲は差別やいじめで苦しんでいる人たちを救うプロジェクトのためにチャリティーソングです。このページにプロジェクトについて詳しく書かれています。
 最近色んなEDMアーティストが慈善事業を行っていまが、EDMが単なるお祭り騒ぎのブームではなく文化として根付くといいですね。


I'm here
私はここにいる

Where endless meets the end
永遠が終わりを迎える場所

Do you see me?
私のこと見てる?

I'm hidden here again
またここで隠れたけど

Your whispers found its way
あなたのささやきが見つけた

Calling me to stay
私を導いてくれた


I'm standing at the edge
私は端っこに立っている

But something always brings me back
だけどいつも何かが私を連れ戻してくる

All the voices in my head
私の頭の中にあるすべての声が

Reminding of what I have
私の持っているものを思い出させてくれる


If I fall tonight
もし今夜私が倒れたら

You can bring me back to life
連れ戻して

If I fall tonight
もし今夜私が上手くいかなかったら

You can be my saving light[×4]
あなたが私を助ける光になって


You're here
あなたはここにいる

Like lightning in my veins
私の静脈のなかの稲妻のような

Now they see me
彼らが私を見ている

And they'll never be insane
彼らは狂っていない

Your whispers found its way
あなたのささやきが見つけた

Calling me to stay
私を導いてくれた


You can be my saving light
あなたが私を助ける光になる


I'm standing at the edge
私は端っこに立っている

But something always brings me back
だけどいつも何かが私を連れ戻してくる

All the voices in my head
私の頭の中にあるすべての声が

Reminding of what I have
私の持っているものを思い出させてくれる


If I fall tonight
もし今夜私が倒れたら

You can bring me back to life
連れ戻して

If I fall tonight
もし今夜私が上手くいかなかったら

You can be my saving light[×5]
あなたが私を助ける光になって