【和訳】ItaloBrothers – Summer Air










  これは2016年にリリースされた曲ですが最近ヨーロッパのチャートの上位に入ってきています。この曲を作っている ItaloBrothers は元々トランスを専門にしていた3人組のバンドでした。


Let's go back (let's go now)[×2]
さあ帰ろうか


Okay, I was drunk as hell
僕は悪酔いしている

Okay, but so were you
だけど君とは

The same flight, same row
同じ便で一緒に

The same hotel
同じホテルへ

That sounds fake, but this is the truth
音は偽物だけどこれは本物


[×2]
Why don't we just go back
一緒に帰ろうよ

Back to where we came from?
僕たちどこからきたんだっけ

The summer air[×2]
夏の空気


[×4]
Let's go back
戻ろうか

Let's go now
さあ行こう


The summer air[×2]
夏の空気


Okay, I guess I'm still high
どうすればずっと高いところにいられるんだろう

Okay, a high on you
高く

One kiss, one touch, all in
口づけをして触れる

One more time
もう少し

Stay the night
一晩過ごす

Maybe two
多分二人で


[×2]
Why don't we just go back
一緒に帰ろうよ

Back to where we came from?
僕たちどこからきたんだっけ

The summer air[×2]
夏の空気



[×4]
Let's go back
戻ろうか

Let's go now
さあ行こう


The summer air[×2]
夏の空気


You grabbed my hand
君が僕の手を握って

You took me to paradise
楽園へ連れて行ってくれた

And by no chance if I get this night
もし夜だったらそんな機会はなかった

Since I'm back home
家に帰ってからずっと

I feel like paralyzed
しびれたように感じる

Baby it's all wrong
全部間違ってるから

Let's make it right
正そうか


[×2]
Why don't we just go back
一緒に帰ろうよ

Back to where we came from?
僕たちどこからきたんだっけ

The summer air[×2]
夏の空気


[×3]
Let's go back
戻ろうか

Let's go now
さあ行こう


The summer air
夏の空気

Why don't we just go back?
一緒に帰ろうよ


drunk as hell : 悪酔い