【和訳】Richard Caddock, WRLD, Nitro Fun, Slips & Slurs & Subtact - Break The Silence













  この曲は半年間かけて作ったそうです。参加アーティスト全員の特色がでており、ファンの間では非常に評価が高い曲です。


Trying to break the silence
静寂を打ち破って

My mind speaks in between
僕のこころが狭間に話しかける

Feeling trapped and isolated
閉じ込められて孤立したような感じだった

Like it was only just a dream
それがただの夢だったかのように


Dream (x8)
夢だった

Like it was only just a dream
それは本当にただの夢だった

Dream (x8)
夢だったんだ


I can feel it coming and it's falling down on me
それが落ちてくるって感じる

I've been losing all control of everything I see
僕なにもコントロールすることはできない

Am I losing all my mind on my own?
僕は自分の心を失っていないかな?

You have been here all along, I know
君がここにいたって僕は知っている


Trying to break the silence
静寂を打ち破って

My mind speaks in between
僕のこころが狭間に話しかける

Feeling trapped and isolated
閉じ込められて孤立したような感じだった

Like it was only just a dream
それがただの夢だったかのように


Dream (x8)
夢だった

Like it was only just a dream
それは本当にただの夢だった

trap : 閉じ込める
isolate : 孤立