【和訳】Rob Gasser ft. The Eden Project - I'm Here









 この曲を歌っているのは The Eden Project ですが Eden Project といえばイギリスの植物園を思い浮かべます。ただの植物園ではなく世界最大の温室だそうで、そのほかにも様々な施設があります。


I’ve got a question
疑問があるんだ

If you’d hear me out
君が僕の話を聞いてくれたらなあ

In your defense you
君を守るために

Never had a chance
そんな機会はないけど


So tell me straight
だから率直に聞くけど

I won’t go
僕は行けない

This is our time now
今この時を

I’m sure make no mistake
間違いじゃない

That we are closer than we are far
遠くにいるよりも近くにいるのは


And brace for impact
衝撃に備えて

You fight your fears inside
君は内に秘めてる恐怖と戦う

And brace for impact
衝撃に備えて

I’m the future’s engineer
僕は未来のエンジニア

Baby I’m here…[×5]
僕はここにいる


I’ve got a question
疑問があるんだ

If you’d hear me out
君が僕の話を聞いてくれたらなあ

In your defense you
君を守るために

Never had a chance
そんな機会はないけど


So tell me straight
だから率直に聞くけど

I won’t go
僕は行けない

This is our time now
今この時を

I’m sure make no mistake
間違いじゃない

That we are closer than we are far
遠くにいるよりも近くにいるのは


[×2]
And brace for impact
衝撃に備えて

You fight your fears inside
君は内に秘めてる恐怖と戦う

And brace for impact
衝撃に備えて

I’m the future’s engineer
僕は未来のエンジニア

Baby I’m here…[×3]
僕はここにいる

brace for : 備える