【和訳】Martin Jensen - Wait (feat. Loote)










 ドロップ直前が前作に似ている点を除けばかなりいい曲だと思うんですが、あまり人気でないのは何故なんでしょう。Youtube に公式音源がないのは結構大きいかもしれません。


When times are hard, feels out of place
生活が苦しいときは 居心地が悪いなあ

Our fading love takes us back to yesterday
私たちの薄れかかっている愛を抱えて昨日に戻ろう

The bed is cold, from our mistakes
ベッドは冷たい 私たちのせいで

Seat's so empty though we never liked the space
シーツはとても空いてるけど その空間を好きになることはないだろう


Woke up home half drunk
少し酔ったまま目を覚ます

Got a feeling we ain't done
まだ私たちの関係は終わっていないのかな

'Cause anywhere you run
あなたはどこにいてもそうだ

No ones gonna know you better
だれもあなたのことを知りたがる人なんていない

'Cause I was your first one
だって私があなたの初めてだから

Back when we were so young
私たちが若かったころに戻ろう

You can go out with your friend
あなたは友人と外出するけど

I know we'll still wake up together
私たちは一緒に起きる


Yeah, I'll stay, I'll
私はいるよ

Hold you, everyday, everyday, I'll
毎日あなたと約束して

Wait, I'll stay, I'll
待っている

Told you, and everyday, everyday I'll wait
言ったよね 毎日あなたを待っているって

Everyday I'll wait[×4]
毎日待っている

Everyday, everyday I'll wait
毎日待っている


We trapped inside, these paper walls
私たちは閉じこめられた 紙の壁の中に

Side by side, but still together when we're apart
並んでいるけど離れているときも一緒

All these years, the high and lows
長年あちこちにいったけど

All we know is us, now we can't let it go
私たちが離れることはない


Woke up home half drunk
少し酔ったまま目を覚ます

Got a feeling we ain't done
まだ私たちの関係は終わっていないのかな

'Cause anywhere you run
あなたはどこにいてもそうだ

No ones gonna know you better
だれもあなたのことを知りたがる人なんていない

'Cause I was your first one
だって私があなたの初めてだから

Back when we were so young
私たちが若かったころに戻ろう

You can go out with your friend
あなたは友人と外出するけど

I know we'll still wake up together
私たちは一緒に起きる


Yeah, I'll stay, I'll
私はいるよ

Hold you, everyday, everyday, I'll
毎日あなたと約束して

Wait, I'll stay, I'll
待っている

Told you, and everyday, everyday I'll wait
言ったよね 毎日あなたを待っているって

Everyday I'll wait
毎日待っている

Everyday, everyday I'll wait
毎日待っている

(I'll wait for you)
あなたを待っている

Everyday, everyday I'll wait
いつも待っている

Everyday I'll wait
いつも待っている

Everyday, everyday I'll wait
いつも待っている

(Everyday I'll wait you)
いつも待っている

Everyday, everyday I'll wait
いつも待っているよ


times are hard : 生活が苦しい
feels out of place : 居心地が悪い