【和訳】Robin Schulz & HUGEL – I Believe I'm Fine













  2014年辺りからその産声を上げた Future Bass ですが、ここ数年有名プロデューサーがこぞって群がったおかげで一部の人間が細々と楽しむジャンルから、一気にメインシーンを沸かせるジャンルとなりました。この後はEDMシーンではどんなジャンルが流行るのでしょうか。


No you don't need it as much as you used to, do you?
君は以前のように欲しがらなくなったけどどうなの?

You didn't think that I noticed it, did you? But I did, yeah
君は僕が気づくとは思わなかったんだよね 僕はそうだったよ

Your love it has a way, has a way, pulling me apart at the seams
君の愛は僕を縫い目にそって引き裂いてしまう

And I don't believe that you're leaving, 'cause
僕は君がいなくなるなんて信じていないよ だって


Remember when it was me
あの時のことを覚えてるから

That held you high when you lonely
君が孤独なときに君に寄り添った

The guy you call when you're down
君が落ち込んだ時も呼ばれたら駆けつけた

Remember when it was only
唯一覚えてるんだ

Me, You want on the line
僕は君が望んだらすぐに電話にでた

The one I trusted to know me
僕が信頼できる存在

The one I can't tell a lie
嘘をつけない存在

And if I keep it repeating
もし僕がずっと繰り返してるなら


[×4]
Maybe I believe I'm fine
多分僕は大丈夫だって信じてる

Maybe I believe I'm alright
多分僕は大丈夫なんじゃないかな


(Believe it, I need your love)
信じてる 君の愛が必要なんだ

(Believe it, You used to have)
信じているよ 君はかつて持っていたはずだ

(Believe it, I need your love)
信じているよ 君の愛が必要なんだ

(You don't remember my love)
君は僕の愛を思いださないんだ


You never answer the questions I ask you, that's on you
君は僕の問いに答えてくれないよね 君のせいだよ

And I never question the answers you give me, but I should
僕は君が与える答えには問おうとしないんだ だけどするべきだよね

Yeah! Lovin' as a way, as a way
ああ 愛することも同じだ

Which makes me forget all my senses
それは僕の感覚全てを忘れさせようとしてくる

That I don't believe that you're leaving then
僕は君がいなくなるなんて信じていないよ


Remember when it was me
あの時のことを覚えてるから

That held you high when you lonely
君が孤独なときに君に寄り添った

The guy you call when you're down
君が落ち込んだ時も呼ばれたら駆けつけた

Remember when it was only
唯一覚えてるんだ

Me, You want on the line
僕は君が望んだらすぐに電話にでた

The one I trusted to know me
僕が信頼できる存在

The one I can't tell a lie
嘘をつけない存在

And if I keep it repeating
もし僕がずっと繰り返してるなら


[×4]
Maybe I believe I'm fine
多分僕は大丈夫だって信じてる

Maybe I believe I'm alright
多分僕は大丈夫なんじゃないかな


(Believe it, I need your love)
信じてる 君の愛が必要なんだ

(Believe it, You used to have)
信じているよ 君はかつて持っていたはずだ

(Believe it, I need your love)
信じているよ 君の愛が必要なんだ

(You don't remember my love)
君は僕の愛を思いださないんだ


Where did you go when you gone and I need you (I need your love)
君はどこにいったの いついなくなったの 僕には君の愛が必要なんだ

You don't remember my love like you used to, you used to (You used to have)
君は以前のように僕の愛を覚えてる事はないだろうね

Where did you go when you gone and I need you (I need your love)
君はどこにいったの いついなくなったの 僕には君の愛が必要なんだ

You don't remember my love
君は僕の愛を覚えていないよね


Remember when it was me
あの時のことを覚えてるから

That held you high when you lonely
君が孤独なときに君に寄り添った

The guy you call when you're down
君が落ち込んだ時も呼ばれたら駆けつけた

Remember when it was only
唯一覚えてるんだ

Me, You want on the line
僕は君が望んだらすぐに電話にでた

The one I trusted to know me
僕が信頼できる存在

The one I can't tell a lie
嘘をつけない存在

And if I keep it repeating
もし僕がずっと繰り返してるなら


Maybe I believe I'm fine
多分僕は大丈夫なんじゃないかな


(Believe it, I need your love)
信じてる 君の愛が必要なんだ

(Believe it, You used to have)
信じているよ 君はかつて持っていたはずだ

(Believe it, I need your love)
信じているよ 君の愛が必要なんだ

(You don't remember my love)
君は僕の愛を思いださないんだ


seam : 縫い目
that's on you : 君の責任だよ