【和訳】Alesso & Anitta - Is That For Me









 この曲は、Anitta のプロジェクト「Xeque-Mate」(Checkmate)の一部として作られました。そのプロジェクトの一環としてミュージックビデオは年末まで毎月発表されます。


Is that for me?
それは私のため?


Ooh, come a little bit closer
少し近くに来てよ

Come and get a little piece of mine, yeah
私のひとかけらを取りに来て

Let me take over
私を受け継いで

Nothing wrong with feeling right
正しいと感じるなら間違いじゃないよ

I know, but be selfish
知っているけど自分勝手なの

It's getting late, look at the time
もう遅い こんな時間だ

Been thinking about it all day
それについて一日中考えていた

What we're gonna do about it tonight
今夜私たちは何をするのかを


Up against the wall, up against the wall
壁にぶつかっている

No holding back now
引き止めない

No tearing up now
引き裂かない

No turning back now
後戻りはできない

Catching feelings now, catching feelings now
感じるよ

Let's go away now
どこかに行こう

Oh, see what it taste now
どんな感じなのか分かる

Wanna know now
知りたいの


Is that for me?[×3]
それは私のため?


Ooh, let me back up on it
やめようよ

Hold on we're going for a ride, yeah
捕まっていて 行くよ

Ready? Know you want it
準備はいい? あなたの望むものは知っている

Know you wanna take all my time
あなたは私の全てを望んでいる

But you get this static
だけどあなたはつまらないの

Gotta gimme, gimme what I like
私の好きなものをちょうだい

Been thinking about it all day
一日中考えている

What we gon' do tonight?
今夜はどうする?


Up against the wall, up against the wall
壁にぶつかっている

No holding back now(oh no)
引き止めない

No tearing up now(oh no)
引き裂かない

No turning back now
後戻りはできない

Catching feelings now, catching feelings now
感じるよ

Let's go away now
どこかに行こう

Oh, see what it taste now
どんな感じなのか分かる

Wanna know now
知りたいの


Is that for me?[×6]
それは私のため?

look at the time : もうこんな時間だ
up against the wall : 壁にぶつかっている
hold back : 引き止める