【和訳】Katie Herzig - I Hurt Too










 この曲はアメリカの犯罪捜査ドラマ BONES のシーズン4"The Finger in the Nest"のテーマソングです。ドラマ自体はとても有名ですが曲の知名度はあまりないようです。


When you're weary
あなたが疲れたり

And haunted
悩んでいるとき

When your life is not what you wanted
あなたの人生が望んだものではないとき

When you're trying so hard to find it
見つけるのがとても難しいとき


When the lies speak the loudest
嘘が大声で話すとき

When your friends are starting to leave
友人がいなくなってしまったとき

When you're broken by people like me
私のような人に傷つけられてしまったとき


I hurt too, I hurt too
私も同じように傷ついているよ


When an ocean sits right between us
波が私たちの間をさらうとき

There is no sign that we'll ever cross
私たちが交わることはないでしょう

You should know now that I feel the loss
あなたはしるべきだ 私が喪失感を感じていることを


I hurt too, I hurt too
私も同じように傷ついている


Even though you are drowning in valley's of echoes
たとえあなたが残響の谷間で溺れていたとしても

I believe there is peace in those hills up ahead
私は丘の先には平穏があると信じている

You will climb ‘til you find places you'll never let go
あなたはたどり着いたことのない場所を見つけるまで登り続ける

And I will also be here praying just like I said
私も先ほど言ったようにここでただ祈り続ける


I hurt too, I hurt too
同じように傷つきながら



weary : 疲れた