【和訳】Dash Berlin feat. Roxanne Emery - Shelter










 Dash Berlin はトランスを得意としているアーティストですがこの曲はダンス要素がほぼなく、トランスというよりはエピックに近いです。


You are the sun in my sky
あなたは私の空に浮かぶ太陽

Even when the stars all die
星が全て消えたとしても

You are gonna make me shine
あなたは私を照らしてくれる

You make me shine cos
あなたが私を照らしてくれるから


I'm born forever your guide
あなたを導く

For all of my life
ずっと

I will be by your side
あなたの側にいるよ


And I'll be there when you fall, yeah
あなたが落ちても私はそこにいるよ

And they'll be no pain at all
痛みも全く感じないよ


And I'll be your shelter
私はあなたのシェルターになる

Your shelter from the storm
嵐から身を守るための

Yeah always be your shelter
いつでも


I'll be there if you fall
あなたが落ちても私はそこにいるよ

And if you walk a lonely road
もしあなたがひとりぼっちで歩いていても

Know that you're not alone
あなたは孤独じゃない

Cos I'll be your shelter
私があなたのシェルターになるから

Your shelter from the storm
あなたを嵐から守るための

So when rain's coming down
だから雨が降ってきて

Feel you can't stand your ground
地面に立つことができなくなっても

I won't let you drown
あなたを溺れさせないよ


And I'll be there when you fall, yeah
あなたが倒れても私はそこにいるよ

And they'll be no pain at all
痛みも全く感じないよ


And I'll be your shelter
私はあなたのシェルターになる

Your shelter from the storm
嵐からあなたを守るための

Yeah always be your shelter
いつでも

I'll be there if you fall
あなたが落ちても私はそこにいるよ

And if you walk a lonely road
もしあなたがひとりぼっちで歩いていても

Know that you're not alone
あなたは孤独じゃない

Cos I'll be your shelter
私があなたのシェルターになるから

Your shelter from the storm[×3]
あなたを嵐から守るための