【和訳】Jim Yosef - Forces (feat. Ivan Jamile & Kédo Rebelle)











 NCS から Alan Walker という大スターが誕生しましたが次に有名になるのは誰なんでしょうか。Tobu や Jim Yosef あたりは NCS でも人気ですのでそうなる可能性はなくもないかもしれません。


I tried to fight alone
一人で戦っている 

Cause sometimes
だって時々

Sometimes we just
時々僕たち

Don't know
知らないから

Lahah We can do anything together
一緒にやれるって

If we just try
もし僕たちが挑戦したら

And as long as we have our backs whenever
僕たちが背中を任せている限り

Our foes would die
敵は多分死ぬさ


[×2]
This time, we will win
今度は勝つよ

This time we'll have to join forces
部隊に加わる必要があるよ


[×2]
Castles and dragons
城とドラゴン

The battle begins tonight
今夜闘いが始まる

Are you with me
君と僕

This is our kingdom
それが僕たちの王国

Man, we were right tonight
今夜僕たちは正義だ

We are a team
チームだ


We can do anything together一緒にやれるって

If we just try
もし僕たちが挑戦したら

And as long as we have our backs whenever
僕たちが背中を任せている限り

Our foes would die
敵は多分死ぬさ


[×2]
This time, we will win
今度は勝つよ

This time we'll have to join forces
部隊に加わる必要があるよ



foe : 敵