【和訳】Lido – She Cried Ice (Interlude)









 これは Lido がまだ LidoLido というステージネームで活動していた時の曲です。Cashmere Cat の With Me をサンプリングしています。


Her skin is like snow
彼女の肌は雪のよう

Her touch got me frozen
彼女の指先が私を凍らせた

These rivers so cold
川はとても冷たい

She got me walking on water
彼女は私を水の上でもあるけるようにした


Tracing footprints, like where did we go wrong?
足跡をたどる 間違った場所を探るように

But the fire has been gone for way to long
しかし火元はもうどこか遠くに行ってしまっていた

She cried ice for me
彼女は私の為に泣いていた

I’m so cold
とても冷たかった


In the middle of the winter time
冬も半ばに差し掛かったころ

She skidded and committed crime
彼女は誤って罪を犯してしまった

And every minute that she been mine
彼女が私のモノだった時はいつも

Asked myself and edmided that I didn’t mind
自分自身に尋ねたが別に気にしていなかった


Tracing footprints, like where did we go wrong?
足跡をたどる 間違った場所を探るように

But the fire has been gone for way to long
しかし火元はもうどこか遠くに行ってしまっていた

She cried ice for me
彼女は私の為に泣いていた

I’m so cold
とても冷たかった

skid : 滑る
commit : 犯す