【和訳】Loving Caliber - You Got Me Too








 Loving Caliber の曲はは完全著作権フリーの Epidemic Sound というところから無料でダウンロードできます。ここからどうぞ。


You had me at hello
初めて会った時からあなたの虜だった

Cause where you go is where I go
あなたの行くところは私の行くところだから

I don't need nobody else
他に誰も必要ない

I got you and you got me too
やっと私たちは出会えたんだ


You came right out of the blue
あなたは突然やってきた

I wanna do what you want to
あなたの望むことをしたいな

We can leave and run away, Someday
私たちはいつかここから逃げられるよ

Someday
いつか


I've been saving, I've been saving you
私はあなたを救ってきたし

And you saved me too
あなたに救われたりもした

Yeah I need it, don't you need me too
私はあなたが必要だけど あなたもそうだよね?

Cause I need you
だって私にはあなたが必要だから


Yes, so call me anytime that you need a favor
だからお願いがあるときはいつでも連絡してよ

Call me anytime I can come and save you
私があなたを救えるときはいつでも呼んで

Call me anytime that you need a friend
友人が必要なときはいつでも呼んで

And call me anytime when you're out of time
時間がなくなったときはいつでも私を呼んで

And you
あなたと

I got you and you got me too
私たちは出会えたんだ


We can always make it through
私たちはいつもなんとかやってきた

What we do is what we do
私たちのやっていることは私たちのやっていることでしかないから

I can take you anywhere, somewhere
あなたとならどこへでも行ける

We won't be scared
恐れることはないよ


You will see me flying high
あなたは高く飛んでいる私を見るでしょう

I'm staring into your blue eyes
あなたの青い目を見つめている

We don't need nobody else
他に誰もいらない

I got you and you got me too
私たちはこうして出会えたから


I've been saving, I've been saving you
私はあなたを救ってきたし

And you saved me too
あなたに救われたりもした

Yeah I need it, don't you need me too
私はあなたが必要だけど あなたもそうだよね?

Cause I need you
だって私にはあなたが必要だから


Yes, so call me anytime that you need a favor
だからお願いがあるときはいつでも連絡してよ

Call me anytime I can come and save you
私があなたを救えるときはいつでも呼んで

Call me anytime that you need a friend
友人が必要なときはいつでも呼んで

And call me anytime when you're out of time
時間がなくなったときはいつでも私を呼んで

And you
あなたと

I got you and you got me too
私たちは出会えたんだ

You got me, you got me[×2]
私たちは出会えた

You got me, you got me too
出会えたんだ

You got me, you got me
私たちは出会えた


I've been saving, I've been saving you
私はあなたを救ってきたし

And you saved me too
あなたに救われたりもした

Yeah I need it, don't you need me too
私はあなたが必要だけど あなたもそうだよね?

Cause I got you, and you got me too
だって私たちはこうして出会えたんだから

You had me at hello : 初めて会ったときから夢中だった
out of the blue : 突然
need a favor : 頼みがある