【和訳】Matoma - Slow (feat. Noah Cyrus)














 「Slow」はノルウェーのDJ Matoma のアルバム「One In a Million」の2枚目のシングルです。アメリカの歌手Noah Cyrus をフィーチャーしています。  


It's three o'clock in the morning
午前三時

No one can make me go home
誰も私を家に帰らせてくれない

'Cause no one's waiting there for me
だって誰も私を待っていないから

And I just can't be alone
私は一人でいられないの

Your green eyes are a weapon
あなたの緑色の目は武器

Shot a hole in my heart
私の心を撃ち抜いた

Now I'm falling for the bad one
私は今悪い人にほれ込んでしまった

And I'm seeing stars
星を見ている


I don't wanna go slow, oh[×2]
ゆっくりしていたくはないの

Every time you pull it backwards
いつもあなたが後ろに引っ張っていく

I'm just gonna fall in faster
私はどんどん好きになっていく

'Cause I don't wanna go slow, oh
ゆっくりしていたくはないから


No one likes being honest, but I'mma give you that
正直な人を好きな人はいない だけど私もそう思うよ

So ask me how much I want you, and I'mma whisper back
だから私は自分にあなたのことがどれくらい好きなのか尋ねて ささやき返す

How many other girls you know
あなたはどれくらい他の女の子を知っているのだろう

Say it "all up front, I'll take care of you"
私のことを大切にしてって言ったの

'Cause now I fell for the bad one, and it never lasts
だって私は悪い人にほれ込んでしまったから 続くことはないのかな


So I don't wanna go slow, oh
だからゆっくりしていられないの

I don't wanna go slow, oh
ゆっくりしていたくはないの

Every time you pull it backwards
いつもあなたが後ろに引っ張っていく

I'm just gonna fall in faster
私はどんどん好きになっていく

'Cause I don't wanna go slow, oh
ゆっくりしていたくはないから


I don't wanna-[×2]
そうしたくないの

No I dont wanna go slow, oh
ゆっくりしていたくはないの

I don't wanna go slow, oh
ゆっくりしていたくはないの

I don't wanna go, no
ゆっくりしていられない


I don't wanna go slow[×2]
ゆっくりしていられない

I don't wanna go[×2]
ゆっくりしていたくはない

Every time you pull it backwards
いつもあなたが後ろに引っ張っていく

I'm just gonna fall in faster
私はどんどん好きになっていく

'Cause I don't wanna go slow, oh
ゆっくりしていたくはないから


I don't wanna-
私は

I don't wanna go slow
ゆっくりしていたくはないの

I don't wanna-
ゆくりしていたくはないの